Miss piggy!!!

Det lurer jeg også på??

Åååh, så søte dere er som tenker på meg! Blir helt rørt jeg ♡

Jeg har heldigvis ikke blødd noe i dag og det er jeg sjeleglad for! :-) Har prøvd å ta det med ro på jobb i dag også, så er spent på å se i morgen for da har vi turdag og det er som regel en del stress og mye tungt. Trillingvogn, tvillingvogn og masse utstyr som skal med. Prøvde å få hastetime til legen i morrest da jeg allikevel skulle ned å ta blodprøver, men kunne ikke gi meg før seint på dagen og da måtte jeg på jobb.. satser på å høre fra legen snart sånn at jeg vet hva jeg har å forholde meg til :-)

Så bra at det ikke er noe blod idag! Håper det ikke kommer mer. Kanskje du skulle gått litt redusert en periode, så du ikke stresset så mye??

Så bra at det ikke er noe blod idag! Håper det ikke kommer mer. Kanskje du skulle gått litt redusert en periode, så du ikke stresset så mye??
Ja, jeg tror nok det kunne vært en god idé, iallfall til dette har roet seg :-) og jeg har en fantastisk lege som jeg vet hører på meg, så tror nok det ordner seg!

Gode nyheter! Prøv å ta det så rolig som mulig i morgen da!! :)
Håper du får komme til legen snart!
Ta vare på deg selv og den pittelille :D

Jeg heier så på deg miss piggy! Blødde du noe i forrige svangerskap?
Åååh, tåler ikke mye om dagen gitt! Ble helt rørt over dere gode jentene jeg ♡

Ja, jeg blødde noen ganger sist også men da føler jeg det var mer uskyldig. Denne gangen virker det som at det er forårsaket av stress og løft da det ofte kommer umiddelbart etterpå og sist så hadde jeg ikke blødninger mange dager på rad så vidt jeg husker. Men akkurat nå er jeg mye mer positiv enn jeg har vært de siste dagene :-) Har ikke orka å sjekke mer etter hjertelyd heller og skal heller prøve å vente til ul på lørdag. Orker ikke stresset om lillebabyen min bestemmer seg for å leke gjemsel akkurat når jeg vil sjekke, det er det ikke verdt :-)

Gode nyheter! Prøv å ta det så rolig som mulig i morgen da!! :)
Håper du får komme til legen snart!
Ta vare på deg selv og den pittelille :D
Takk for det søte deg :-) skal ta det så mye med ro som mulig i morra og godsnakke så mye som jeg kan med den lille og fortelle han at han må slutte å skremme mamman sin ;-) (har guttefølelse nemlig)

Så bra at det ikke har kommet noe mer, godt tegn:) Håper det rett og slett var forårsaket av stress og/eller løft.

Så bra at det ikke har kommet noe mer, godt tegn:) Håper det rett og slett var forårsaket av stress og/eller løft.
Ja, utrolig glad for det :-) men hvis det så er forårsaket av stress og løft så er jo kanskje ikke det lureste av meg å være på jobb om dagen.. Blir kjedelig å evt bli sykmeldt men alt for den lille :-)

Ja, utrolig glad for det :) men hvis det så er forårsaket av stress og løft så er jo kanskje ikke det lureste av meg å være på jobb om dagen.. Blir kjedelig å evt bli sykmeldt men alt for den lille :)

Ja, det er gørrkjedelig! Kanskje det kan være et alternativ å gå halve dager? Det har jeg gjort i fire uker nå (jobber også i bhg). Det var på grunn av kvalme da, men det har hjulpet godt og jeg har mer overskudd. Kanskje det kan hjelpe på stress også. Men det kan selvsagt bare du kjenne på selv:) Uansett glad for at du ikke har blødd mer, krysser for at det var det siste du så til noe blod før fødselen er i gang;)

Ja, det er gørrkjedelig! Kanskje det kan være et alternativ å gå halve dager? Det har jeg gjort i fire uker nå (jobber også i bhg). Det var på grunn av kvalme da, men det har hjulpet godt og jeg har mer overskudd. Kanskje det kan hjelpe på stress også. Men det kan selvsagt bare du kjenne på selv:) Uansett glad for at du ikke har blødd mer, krysser for at det var det siste du så til noe blod før fødselen er i gang;)
Takk takk :-) vi er i utgangspunktet bare 2 på jobb (en liten familiebhg), så sjefen er vel avhengig av å skaffe vikar om jeg blir sykmeldt så usikker på om slik tilrettelegging er mulig selv om det hadde Vært veldig fint :)

Back
Topp