[miss] og Angelicka

*Bobbo*

Forumet er livet
Hipp, hipp, hurra!!! Gratulerer så mye med 1-års dagen til deres vakre små.
Håper dere får en kjempe fin dag idag.

Stoore klemmer til mor og barn.[:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

SIGN

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer til begge de to ettåringene! [:)][:)]

Gratulerer begge to[:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

sign[:)]

Tusen, tusen takk skjønningar

Mari har feira bursdag i barnehagen i dag, fått krone og greier[:D] Å så blei det litt kake i ettermiddag med mormor og ei grandtante[:)] koselig!
Ellers blei jo det feira både lørdag og søndag i helga med venner & venners barn og familie[:)] koselig det også!!

Desverre endte kvelden med feber for vesla, ho har hosta litt i dag, så spørs om ho ikkje er blitt litt forkjøla og vondt i halsen..
Håpar det går fort over!! Men spørs om da ikkje blir å væra heima frå bhg i morgon for å bli heilt frisk! Får sjå formen an i morgon trur eg!

Angelicka:
Gratulera til Leon-gullet rart å tenka på at 1 heilt år har gått sidan med fekk gulla våre..
Utrulig fort går det!! Denne dagen i fjor var me ferske mammar begge to...

*klem*

Ååååh, tusen takk jenter[:D] Jeg kan ikke tro at jeg har vært mamma i ett år. Får nesten tårer i øynene bare jeg tenker på den nydelige skapningen som kom til akkurat oss! Vi feiret bursdagen hans i går med familie og unger - kjempekoselig!!!

Gratulerer igjen til vakre Mari-mor[:D] Husker det som det var i går at jeg sladret for deg [miss], før jeg selv tuslet til føden for å bli satt i gang! Hahaha[:D]

Gratulerer så mye med vell overstått 1 årsdager til Leon og Mari[:)][:)] Ja tenk 1 år har dere vært mamma til de skjønne små[:)][:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Gratulerer såååå mye

happy b day

Back
Topp