Miss Mari

Drømmefangeren

Glad i forumet
Utrolig fin signatur som vanlig.. ho e bare nyyyydelig! =) Herlig topp ho har på sæ forresten.. kor e den fra?

Tusen takk, er så stolt av solstråla mi

Toppen er faktisk kjøpt på Lindex... Har noen fine ting der innimellom[:)]

Skjønne godt at du e stolt =)

Æ vil også ha en sånn topp til lille, men i litt mer guttate farga da..:p

ORIGINAL: Drømmefangeren

Skjønne godt at du e stolt =)

Æ vil også ha en sånn topp til lille, men i litt mer guttate farga da..:p

Hehe, plutti hadde sikkert sett flott ut i rosa og lilla og han[8D] Det er forresten en body, så jeg skrev topp... Har ikke sett den i guttefarger da, men så er det sjelden jeg titter på gutteavd[:)]

Fant bare mummi på lindex hjemmeside :S

Hehe, ikke helt det samme nei[8D] Har de ikke lindex i nærheten av der du bor da?

ORIGINAL: MissMari

Hehe, ikke helt det samme nei[8D] Har de ikke lindex i nærheten av der du bor da?

LOL.. her har vi Cubus.. ca det eneste som e her :p

LOL.. her har vi Cubus.. ca det eneste som e her :p

Okey, hehe... Det var ikke mye å skryte av[8D] Om jeg er innom lindex kan jeg se etter en for deg...

herlig, snuppa mi har det så travelt at jeg får aldri tatt noe ordentlig bilde med smil, sjelden i allefal.. Hun bare ser alvorlig på kamera når jeg drar det frem.,.,

ORIGINAL: eksosrypa

herlig, snuppa mi har det så travelt at jeg får aldri tatt noe ordentlig bilde med smil, sjelden i allefal.. Hun bare ser alvorlig på kamera når jeg drar det frem.,.,

Hun har det travelt her og, så må jobbe litt mer for å få noen gode bilder[:)] Yndlings bekjeftigelsen om dagen er å løpe fra mamma og gjemme seg så da kan du tenke deg[8D][:D]

Back
Topp