Jepp, meg, feilet BIGTIME i går! (kom på det etter å ha lest om planleggingsdagen i tråden til maik1[8D])
Ble oppringt kl 14.15 at jeg måtte hente E i bhg, hun var ikke i form...
Hjemme ca 14.30. Ine skulle være hjemme kl 14.10 og da ringer hun pappan..
Kom hjem, og Ine var ikke hjemme. Ringte mannen, han fortalte at hun ikke hadde ringt...
Ringte til noen venninner, men nei, ikke der heller...
Kjørte bort til skolen, nei, ikke der helller...
Kjente jeg ble litt svett, for INGEN hadde sett Ine på skoleveien hjem[&:]
Kjørte så videre til enda flere venninner noen km lenger bort, men hun var heller ikke der.... Nå begynner småpanikken å ta meg, for jeg syns det var så merkelig at INGEN hadde noen ideèr om hvor hun kunne være! [:o]
Så, klokken 15.30 slo det meg!!!! TORSDAG!!!! Ine skulle jo bli hentet av mormor på torsdag etter skolen!!!!!![&:][>:][>:][:D][:D][:D]
Ine var da på bytur sammen med mormora, koste seg på cafè osv mens mamman kjørte som en galing og lette etter henne! [8D]
Men fy, det var ingen god følelse når 6åringen min var BORTE! [&o]
Ble oppringt kl 14.15 at jeg måtte hente E i bhg, hun var ikke i form...
Hjemme ca 14.30. Ine skulle være hjemme kl 14.10 og da ringer hun pappan..
Kom hjem, og Ine var ikke hjemme. Ringte mannen, han fortalte at hun ikke hadde ringt...
Ringte til noen venninner, men nei, ikke der heller...
Kjørte bort til skolen, nei, ikke der helller...
Kjente jeg ble litt svett, for INGEN hadde sett Ine på skoleveien hjem[&:]
Kjørte så videre til enda flere venninner noen km lenger bort, men hun var heller ikke der.... Nå begynner småpanikken å ta meg, for jeg syns det var så merkelig at INGEN hadde noen ideèr om hvor hun kunne være! [:o]
Så, klokken 15.30 slo det meg!!!! TORSDAG!!!! Ine skulle jo bli hentet av mormor på torsdag etter skolen!!!!!![&:][>:][>:][:D][:D][:D]
Ine var da på bytur sammen med mormora, koste seg på cafè osv mens mamman kjørte som en galing og lette etter henne! [8D]
Men fy, det var ingen god følelse når 6åringen min var BORTE! [&o]