Mislykket...

roni

Betatt av forumet
Føler meg totalt mislykket som mamma for min 4 åring om dagen..jeg er bare sliten,så ufattelig sliten at jeg orker ikke delta på vanlige hverdagslige ting..føler meg også totalt mislykket som kone for min mann...forstår godt at han aller helst rømmer huset..jeg har ikke overskudd til noe og føler at vi lever to forskjellige liv om dagen.ingen god følelse...fatter ikke hvordan vi skal få d bedre:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg. Er litt sånn her og. Sofaen slites så fort jeg er hjemme fra jobb. Kjempedårlig samvittighet.

huff ikke noen grei følelse det der :(
Forhåpentlig blir formen bedre snart og dere kommer tilbake til vante rutiner.
Har det slik innimellom her også, så du er ikke alene *klem*

Klem til deg!
Ifra jeg var 5 uker til jeg vippet 15 uker har jeg hatt det på samme måte..Gråt mange ganger pga dårlig samvitighet overfor sønnen min :(
Håper du snart føler deg bedre <3

Du skal pk se at det blir bedre! ikke bare fordi tiden går og formen blir bedre men også fordi vi går en lysere tid i møte og da fårmvi også mer engeri og overskudd av vår sola! hold ut, så blir det bedre!

Du er ikke alene, føler også at jeg svikter hjemme og på jobb.. ikke noe god følelse, håper det snart blir bedre - ikke noe kos å grue seg til hverdagen!

Klemmer til deg!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Du er ikke alene. At min mann ikke har byttet soverom og at min datter enda vil være med denne slitne kvalme vraket atten mor er et guds under... Tro meg du er ikke alene.. Sender en stor klem:-):-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Huff, det høres ikke noe godt ut å føle det slik. Håper dagene snart blir lettere for deg, og at mannen din forstår hvorfor formen din er så dårlig nå.

Back
Topp