Mislykket vending.

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Da har vi vært å prøvd å vende baby, og det gjorde så j***** vondt!! Og så gikk det ikke. Snudde seg bare tilbake.

Så da skal jeg på ny vekstkontroll om 2uker, og hvis han har fortsatt å vokse å har rompa ned, blir jeg satt igang. Og går jeg i fødsel imellomtida, er jo det det beste. Så blir nok setefødsel, hvis je itte ombestemmer meg. Har jo allerede født en på 4,3 så legen mente at det kom til å gå fint :) får bare stole på fagfolka.

Huff, så synd at det ble mislykket:-(
Får krysse fingrene for at fødselen enten starter av seg selv, eller at lille snur seg:-) Men som du sier, storebror har nok banet vei for bestemann:-)

Det er nok helt rett som du sier, førstemann har nok laget god plass til nye! Kanskje greit at første var over 4 kilo og da!

Det går nok kjempe bra skal du se, masse lykke til<3

-- tasting fra mobil --

Så kjedelig at det ikkje gjekk så bra med vendingen.:( krysser fingre for at du er en av de neste som føder, så han ikkje blir alt for stor :)

Det var jo kjedelig, men som du sier, du får stole på fagfolka. Håper du går i spontanfødsel en av de neste dagene da :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har du vært i kontakt med kiropraktor, de har vist en teknikk som gjør at babyen får bedre forhold for å snu seg.....

Du kan også prøve akupunktur!! Lykke til!

Jm sa jeg kunne prøve å stå på alle fire med albuan i gulvet å lese blad. Det kunne visst hjelpe, hehe.. Er mye rart man ska prøve og :)

Synd det ble mislykket:( men sier legen at det skal gå bra, så gjør det nok det. Ut kommer babyen uansett ^^

Det går nok bra,de lar deg ikke gå gjennom setefødsel hvis de mener det blir risikabelt:) er jo banet vei fra før og:)

Back
Topp