Mislykkede Bhg bilder??!!??

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har vært veldig fornøyd alle årene, hvis ikke hadde jeg bare latt være å kjøpe :-)

Klaga i fjor, men da hadde fotografen redigert bort halve øret hans og redigert inn en blomst der man kunne se at den var satt inn. Var kant rundt hele blomsten. Så jo litt snålt ut. Var et nydelig bilde da vi fikk med resten av øret og! :p

I fjor var det mange foreldre som klaget og fikk omfotografering i Bhg. Bare portrettet, ikke felles. Barnehagene i kommunen er nå enige om å ikke ha portrettfotografering, kun gruppebilder fordi det oppleves som en stressende dag.

Jeg gidder ikke kjøpe om det ikke er gode bilder. Jeg tar så mange bilder ellers at det Ikke er viktig for meg med et oppstilt dårlig bilde.
Har også sagt ifra i barnehagen at dersom ungen er usikker eller ikke vil er det bare å la det være.

Jeg jobber i bhg selv og vet godt at ikke alle barna syns det er like gøy og spennende når fotografen kommer for å ta bilder. Noen av barna kan kanskje syns det er litt skummelt, og bildene blir da selvfølgelig ikke helt perfekte. Ville nok ikke klaget, men heller latt være å kjøpe, hvis bildene ikke var etter min smak :)

Back
Topp