M
Moderator Kine
Guest
Om du er misfornøyd med bildene fra Bhg/skole, klager du da? Evnt hva gjør du da?', er du uten bilder det året?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel opp til foreldrene om barna skal bli fotografert eller ikke. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å si ifra om at mine barn ikke skulle bli fotografert.
Her blir de enda fotografert i skolen 1 og 7 og 10endeHelt enig!!! Ser ikke poenger med fotografbilder i barnehagen. Mye kosligere med bildene barnehagen selv tar av barn i lek.
Og hvorfor skal skolebarn fotograferes hvert eneste skoleår? Før i tiden ble man fotografert i 1 og 7 klasse bare. og siste året på ungdomskolen.
Veldig bra skrevet! Jeg opplevde portettfotograferingen som veldig stressende da jeg jobbet i barnehage. Gruppebildet var bedre, for det fikk fortere og da var vi jo alle samme samlet. Sikkert tryggere for barna.
Helt enig!!! Ser ikke poenger med fotografbilder i barnehagen. Mye kosligere med bildene barnehagen selv tar av barn i lek.
Og hvorfor skal skolebarn fotograferes hvert eneste skoleår? Før i tiden ble man fotografert i 1 og 7 klasse bare. og siste året på ungdomskolen.