Mislykkede Bhg bilder??!!??

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Om du er misfornøyd med bildene fra Bhg/skole, klager du da? Evnt hva gjør du da?', er du uten bilder det året?

Jeg har egentlig hvert veldig fornøyd med mine.. :D

Her var det mange som klaget ifjor og da ble det om-fotografering for de som ville. Eneste gangen jeg har vært fornøyd. Får nesten dårlig samvittighet overfor jenta mi, for hun er jo så fiiiin ❤
Igår var det årets fotografering og nå har de endelig skiftet fotograf. Så er spent på resultatet. Prisen er også mye lavere. Noe som selvfølgelig også er positivt ettersom det har vært steindyrt tidligere!

Ja!!!! Vi klaga, fikk ett hyggelig svar og time ned på studio allerede uka etter for å ta nye :)

Ja jeg klager!
Da burde de velge andre fotografer neste år. Eller organisere fotograferingen anderledes neste år. Det være seg å velge en annen bakgrunn eller å ha et miljø barna føler seg trygge i.

Det er vel opp til foreldrene om barna skal bli fotografert eller ikke. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å si ifra om at mine barn ikke skulle bli fotografert.
Her blir det snakket om i god tid i forveien slik at hun vet hva som skal skje. Aldri vært noe problem. Men barn er forskjellige. Selv om 3 barn ikke vil, kan det være 20 andre som syns det er kjempegøy!

Vi har vært misfornøyd kun engang, klaget ikke nei for jeg har vært med på flere sånne fotograferinger i bhg og ser at ikke alle barn er like komfortable for an kamera.
Vi endte opp uten bilder det året.

Vi var så missfornøyd i år med bildene at det var helt forferdelig:( Jeg var super skuffet, men ikke annet å gjøre enn å levere inn bildene og slippe å betale. Heldigvis skal jeg til fotograf med begge ungene snart, for synes det er fin med bilder fra hvert år :) De forandrer seg jo så mye :)

Helt enig!!! Ser ikke poenger med fotografbilder i barnehagen. Mye kosligere med bildene barnehagen selv tar av barn i lek.

Og hvorfor skal skolebarn fotograferes hvert eneste skoleår? Før i tiden ble man fotografert i 1 og 7 klasse bare. og siste året på ungdomskolen.
Her blir de enda fotografert i skolen 1 og 7 og 10ende ;) Heldigvis, for de bildene der var MYE dyrere enn bhg bildene.

Her tar de bilder av barna ute i naturen, fotografen altså. Jeg elsker de og bildene fra de er mye klarere enn de bhg tar. Bhg tar de ut på vanlig papir, sier seg selv at bildet blir litt skurrete. Tror vi betaler 250 kr for bhg fotograferinga uansett, tar meg råd til det hvert år.

Vi har bank i bordet vært veldig heldige hvert år.
Men er det år jeg ikke liker de, lar jeg vel bare være og kjøpe de....?

Hadde sagt at jeg ikke var fornøyd og evt tatt bilder selv eller fått mine foreldre (dugelige hobbyfotografer begge to, med utstyr) til å ta bilder heller

studioet er over en time unna men alle ble tilbudt gratis time der etter fotograferingen.
Vi velger heller å reise opp til barnehagen å ta bildene selv!
klager ikke til barnehagen (denne ganger ihvertfall!) men hun har ikke gått der så lenge og vi har muligheter til å få tatt andre bilder :)

Bildene var ikke spesielt fine i fjor, vi klaget ikke, men kjøpte heller et minimum, altså fellesbildet av alle barna, og de bildene som var nærmest ok.

Man MÅ jo ikke kjøpe bildene, så er man ikke fornøyd er det jo bare å la være å kjøpe de.

Vi orker ikke å klage. Om mitt barn ikke vil smile/sitte pent så får det være greit.

Kjøpte et bilde selv om jeg ikke var helt fornøyd, bare for å ha.

Men vår bhg tar ikke bilder hvert år, så har ikke tenkt noe over at det er noe man "må ha".

Helt enig!!! Ser ikke poenger med fotografbilder i barnehagen. Mye kosligere med bildene barnehagen selv tar av barn i lek.

Og hvorfor skal skolebarn fotograferes hvert eneste skoleår? Før i tiden ble man fotografert i 1 og 7 klasse bare. og siste året på ungdomskolen.

Når er du vokst opp? Vi tok bilder i 1, 4 og 6 klasse! Jeg er født på 80-tallet.

Jeg ville absolutt ha klaget på barnehagebildet om jeg skulle kjøpt det. Jeg kjøpte ikke hvert år i barnehagen. Men de årene jeg kjøpte var jeg fornøyd :)

Back
Topp