Mislykka forsøk:(

*LilleMy*

Flørter med forumet
Jeg fikk mensen i dag:( Rugedag 13. Jeg depper og er lei meg og synes det er tungt å måtte vente så lenge til neste gang. Og å ikke vite om man kommer til å lykkes. Mannen blir sur og irritert fordi han mener jeg er utålmodig.

Huff, føler seg litt ensom akkurat nå:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender deg en kjempestor trøste klem!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff... Det er ikke så greit for dissa mannfolka å forstå bestandig tror jeg... De kjenner det ikke på kroppen på samme måte. Sender deg en stor klem <3

Huff, det er ingen god følelse.. :/ Sender deg en god klem <3

Usj! :( Sender deg en stor klem! Det er ikke noe godt å finne ut av at det ikke klaffet denne gangen, sånn er denne karusellen, man må noen ganger igjennom fler innsett før gullegget fester seg, og det VIL skje, vi må bare ha litt ekstra tålmodighet! :)

Det var veldig leit å høre! Negative forsøk er alltid en enorm skuffelse. Krysser fingrene for bedre lykke neste gang, det kan være helt tilfeldig at det ikke lyktes, det betyr ikke at dere ikke skal få det til!

Uff det er alltid så trasig når uka kommer eller testen er negativ... Skjønner deg godt jeg Lille My! Og det er ikke lett å smøre seg med tålmod når en ønsker noe så høyt!
Her inne er du ikke alene vaffal selv om du kanskje føler det blir en litt feil sosial setting for deg nå som du trenger noen å prate med..
Du er aldri alene om å føle det sånn <3

Stooor trøsteklem ☺

Da er vi dessverre i samme situasjon LilleMy, vi var i gang med forsøk samtidig etter hva jeg har lest, jeg fikk mensen på rugedag tolv, på mandag. Så lei meg og tenker så mange tunge tanker, og føler at mannen syns jeg er for langt nede. Dette er søren ikke lett!
Fikk dere noen egg i frys LilleMy? Håper dere får det til på neste forsøk. Masse lykke til videre!
Stor klem fra meg

Forferdelig trist å lese. Håper virkelig den sitter neste gang! Man får bare reise seg opp, børste skuldrene og gå fremoverbøyd til neste runde. Vi skal klare det alle sammen!! Det har jeg bestemt!!:D Uansett må dere ha masse lykke til på neste forsøk. Stor trøsteklem fra meg:)

Huff så trist!!!! Disse mannfolka har det ikke så "tett på seg" som vi jentene som stiller kroppene til disposisjon til en liten baby... Føler det sånn selv også, min mann er mye mer rolig og tålmodig enn meg, og jeg kan ikke fatte hvordan han klarer det! For meg er det en stor sorg, mens han trøster og svarer oppmuntrende at " kanskje neste gang" Men akkurat da er det det siste jeg vil høre! Trur de fleste av oss jenter forstår hverandre!!
Er lei meg på dine vegne! Skal selv inn i disse lange to ukene fra fredag..., men har egentlig mista litt trua..:-(
Ønsker deg lykke til og sender en stor klem

:( en stor klem sendes din vei

:3some

Da er vi dessverre i samme situasjon LilleMy, vi var i gang med forsøk samtidig etter hva jeg har lest, jeg fikk mensen på rugedag tolv, på mandag. Så lei meg og tenker så mange tunge tanker, og føler at mannen syns jeg er for langt nede. Dette er søren ikke lett!
Fikk dere noen egg i frys LilleMy? Håper dere får det til på neste forsøk. Masse lykke til videre!
Stor klem fra meg

Jeg begynte å også å blø på rugedag 12.

Dette er ikke lett. Mannen rømmer huset for tiden, og jeg sitter hjemme og depper. Det er ikke lett dette her.

Jeg fikk 7 egg på frys. Fikk du noen?

Overdose av klemmer sendes alle i natten!

Er redd jeg følger dere veldig snart jeg også, jenter :( våknet av noen veldige mensenmurringer i dag, så den er nok plutselig i anmasj her..

Men som noen nevner over her; Vi skal få dette til alle sammen <3

Jeg fikk mensen i dag:( Rugedag 13. Jeg depper og er lei meg og synes det er tungt å måtte vente så lenge til neste gang. Og å ikke vite om man kommer til å lykkes. Mannen blir sur og irritert fordi han mener jeg er utålmodig.

Huff, føler seg litt ensom akkurat nå:(

Uff , trist å høre... Bedre lykke neste gang.

Jeg begynte å også å blø på rugedag 12.

Dette er ikke lett. Mannen rømmer huset for tiden, og jeg sitter hjemme og depper. Det er ikke lett dette her.

Jeg fikk 7 egg på frys. Fikk du noen?

Vi fikk 2 egg på frys..

Trist å høre :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trist å lese dette. Lever meg veldig inn i det og ser for meg st dette er meg om kort tid. Nesten sånn at jeg tenker at å stikke i meg medisiner de siste ukene bare har vært bortkasta. Uttak på fredag. Innsett mandag.

Vi er på første forsøk... Spør meg selv om hvorfor jeg gidder når det mest sannsynlig kommer til å dårlig når det er det som skjer med alle her inne :( :( :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp