Misliker endringer med kroppen...

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Å være gravid betyr mye endringer av kroppen. Noen tar endringen på strak arm, mens andre ikke.
Selv så syns jeg at det er stas at magen vokser og navlen blir mindre og mindre :p men jeg klarer ikke de puppene.... :( de er blitt enorme. De er bare i veien. Og bher er ikke comfi..
Skal aldri kjøpe meg store pupper.

Hvordan er det med dere andre? Strak arm eller litt komplekser?

Jeg liker endringene så langt:) magen har vokst, det samme med puppene og det er jeg fornøyd med :) skal sies at jeg har små fra før:p det jeg ikke er fornøyd med er huden... tørr i ansiktet og på leggene.. og masse kviser :mad:

Endringer her og.. Slapp hud har blitt stram igjen :D tihii ;)
Boobsa kommer seg dem også,og dem må bare vokse :)

Nei jeg kan ikke klage :)
Kvisene som er det verste er på vei til å forsvinne :)
Magen vokser og puppene med.
Synes det er herlig å være og se gravid ut :D

Er ikke så veldig glad i endringene eg heller.. Var nok ikke klar for å bli gravid igjen, og dårlig forhold sliter generelt på selvtilitten om ikke det skal komme masse endringer i kroppen i tillegg :(

At jeg eser litt ut gjør ingenting, men at huden ser ut som jeg er en hormonell 16åring er ikke så kjekt. ..Gjør ikke at jeg føler meg så veldig flott til tider... puppene liker jeg. Di krympa en del når jeg var ferdig å amme sist, så er glad for at di fylles ut igjen:);)

Forandringene kan bare komme!
Har jo fått en fantastisk sønn av de første forandringene, og nå skal jeg få den gleden igjen.

Er fornøyd som gravid. Litt mer trist etterpå... Hehe... Men det går ikke veldig inn på meg... Og jeg har hengepupper, hengemage, strekkmerker og åreknuter...( er ikke åreknuter, men husker ikke hva det heter det som vi får som gravide...)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Eg liker alle endringene :) Men her er det motsatt i forhold til navlen, for min vokser utover :P Har ev stram topp på meg så ser en gravid magen med en liten dult på :P

Btw, samboeren min er visst veldig fornøyd med puppene mine om dagen, å han sa "Bare te å bli vante med dei store puppene, for større ska du ha i framtiå " ... Han har visst bestemt aT eg skal ha silikon :p

Greit nok å være gravid, men liker dårlig at kg kommer fossenede på, er vel det eg synest er det verste :( men spiser vanlig og trener så da er det liksom ikke så mye å gjøre med det nå...

Men må si jeg føler meg mye bedre og finere dette svangerskapet en det første:)

Jeg tar ikke kroppens endringer så tungt, jeg registrerer at det skjer ting med kroppen, men det betyr jo bare at jeg bærer et liv i meg. Men nå er jeg ikke så mye plaget heller, og det kan jo ha litt å si.

Puppene har alltid vært store, om de blir enda litt større en periode får heller bare være. At magen vokser syns jeg bare er koselig, og så får det heller bare være at navlen ser helt rar ut. Huden min er veldig tørr, men det kan jo også skyldes vinteren. Blodårene mine på armene er ikke akkurat pene der de stikker ut, men det betyr jo ingenting. Noe åreknutelignende greier over kneet er også helt greit, det forsvant sist gang, og håper på det samme nå. Ryggen er skral, men jeg greier å holde den sånn noenlunde i sjakk med å hele tiden variere mellom å sitte og å gå. Jerntablettene gjør magen hard, men så lenge jeg tar min daglige shot med Laktulose som enhver 80-åring, så går det helt greit.

He, he, føler meg som den optimisten når jeg leser hva jeg skriver, men jeg er kanskje bare en type person som ikke tar slike ting så tungt. Det kunne vært verre, og så lenge det holder seg på dette nivået skal jeg ikke klage. :)

Jeg har aldri følt meg så sexy som nå igrunn.. Større pupper, magen som er go og rund <3 elsker det! Eneste jeg ikke liker er at brystvorter er litt rare, og at puppene vokser i forskjellig tempo.. Men det synes kun uten klær :p haha..

Heisann :) Jeg liker at magen er større og spesielt at puppene har blitt fyldigere :)) Jeg har nesten ingenting fra før..så der er jeg fornøyd...og tror virkelig min mann er det også(selv om han ikke tør si det).

Meeen...jeg var nettopp i 30-årsbursdag til en venninne....da følte jeg meg ikke vel... Alle de flotte damene i smekre kjoler...ble misunnelig da. Mange som klappet meg på magen og sa hvor flott jeg var...men følte meg bare utilpass!! Er vel hormoner og alt som spiller inn

Herlig å se hvor forskjellig vi er alle mann og at vi tar alt forskjellig. Da er alt normalt ;) men må si at gravide damer har en helt egen utstråling og er vakre. :D

Jeg ser faktisk akkurat ut som før jeg. Bortsett fra en liten, voksende mage. :-)
Når jeg har jakke på ser man ikke at jeg er gravid i det hele tatt.
Men sånn var det forrige gang også. Bare magen som vokste til en liten kul.
Puppene kom først med melken, etter fødselen. Og så forsvant de like fort igjen.
Noen ganger "glemmer" jeg at jeg er gravid. Til jeg kjenner på magen, eller ser meg i speilet.
Og nå er jeg snart halvveis i graviditeten!

De fleste får vel større pupper, og beholder de etter fødsel, men ikke jeg nei...
En venninne var like tynn som meg, ble gravid og fikk kvinnelige former. Og de beholdt hun etter fødsel.
Jeg trodde liksom det samme skulle skje med meg. Men nei, samme formen. Hi hi! :-)
Deilig å kunne bruke de samme klærne etter fødsel da, men sist gang gikk jeg ned i vekt, og klærne ble for store.
Skal spise mye mer mat når jeg ammer denne gangen ja, selv om jeg spiste masse forrige gang også.

Haha, bollemus ja. Har lett brokk eg - herlig! :P Fikk det på slutten sist, men nå er det jo kommet kjempe tidlig, og det ser ikke så pent ut (ser ut som den bollemusen).. Flaks det forsvant med fødselen sist da :)

Back
Topp