Misforståelser på privatklinikk*ordnet seg* :)

Løvepote

Flørter med forumet
Hei,

Min samboer og jeg er på en privatklinikk i Oslo for å utføre prøverør. Hatt ferskforsøk offentlig september 2019(negativt) og FER-forsøk november 2019(negativt). Vi tenkte å prøve offentlig for å slippe ventetiden, men nå noen få dager før innsett så får vi beskjed om totalfrys, selv om jeg er på sykehuset nå og har fått konstantert FORSTOPPELSE. Eggstokkene så fine ut og ingen væske der det ikke skal være væske. Formen er fin, sånn bortsett fra stinn mage pga forstoppelse (irritabel tarm, kjent problem for meg). Jeg er så SKUFFET over dette private sykehuset som velger å utsette innsettingen med muligens to sykluser, pga FORSTOPPELSE!?... Unnskyld all caps lock'inga, men synes dette er merkelig praksis.
Hadde jeg vært overstimulert hadde jeg skjønt det, men det er jeg altså IKKE:(

Flere som har opplevd totalfrys på merkelig grunnlag..!?
 
Har de forklart deg noe vedr. forstoppelse og avbrutt da? Kan det påvirke resultatet??
 
Ring de å hør, det må jo være en god grunn. Forstoppelse i seg selv kan kanskje komplisere ting? Jeg er ikke lege, men jeg er sikker på at de velger det som er best for deg/dere.
 
De ringte tilbake i går kveld. Tro det eller ei, men det har vært misforståelser mellom sykepleierne der, og selvfølgelig skulle det ikke totalfryses noen ting pga magepoblemer. Planen fortsetter som tidligere planlagt, og jeg er utrolig lettet! Synes det var veldig merkelig, nemlig.. tenk om vi skulle gått glipp av/vente enda en måned på forsøk fordi det var misforståelser mellom to sykepleiere.. Takk for svar! :)
 
Back
Topp