Misfornøyd baby..

Wannebe

Glad i forumet
Nå jeg ammer, dag som natt(mest frustrerende), så begynner ungen å gråte etter en stund. Forslag til hva jeg kan gjøre eller hva det kan være?

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Kanskje det kan være luft som skal opp? Snuppa mi svelger mye luft, så må ta noen pauser i ammingen.

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Her blir hun ofte sur og irritert når vi ammer på kvelden når det begynner å bli "tomt" etter x antall amminger da skriker hun litt ig blir utolmodig, melken kommer tydligvis ikke fort nok og hun må opp ha en liten pause også prøve på nytt, dette er spesielt hvis hun begynner å bli veldig trøtt i tillegg...

❤❤❤

Her blir hun ofte sur og irritert når vi ammer på kvelden når det begynner å bli "tomt" etter x antall amminger da skriker hun litt ig blir utolmodig, melken kommer tydligvis ikke fort nok og hun må opp ha en liten pause også prøve på nytt, dette er spesielt hvis hun begynner å bli veldig trøtt i tillegg...

❤❤❤

Samme her. Han blir skikkelig irritert. Ofte er det luft også som skal ut :)

Akkurat ammet, og det var en kamp uten like med:( En stk sint baby kan du si:( Prøvde å rape, men det hjalp ikke.. hjalp heller ikke når det blei mindre "trykk" heller... kanskje prøve amme te? Kan det hjelpe hvis det er magen?

Har det samme problemet her..
Men vi tror at ho har vondt bak det ene øret for e kun når vi ammer på den venstre puppen..
Og ho hadde fått eksem bak øret.. :/

Jente 27.07.13 <3

Ringte hs for å få tips, så nå tror jeg at jeg er litt mer avslappet:) og bare det hjelper jo:p En av tinga som kunne gjøre at hun har blitt så urolig den siste uka, kan være at jeg har begynt med cerazett igjen. Jeg tenkte jo ikke på at det er hormoner som også påvirker henne:p

Back
Topp