Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Baby klar..
ORIGINAL: Orly
Nehei?? Åååh, nå ble jeg glad. Har noen prøvd det? Erfaringer?
Babyklar: Hva mener du med veeeeldig svart? Stygg-svart?
De svarte buksene jeg har er slitt i fargen. Mer grå svart kan en si, slitt på lår og i baken. Slik som de fleste dongeri er i dag..
Farger du den så blir den like svart over alt[:D] Men det er kanskje slik du vil ha den[:D] Det er enkelt og greit å farge dem, har gjort det på ett par bukser selv[:)]
ORIGINAL: ~L£n£~
Ok, takk for tips.[:)]
Men nytt spørsmål; går det an å farge mønstrede klær? Jeg har en massefarget tunika jeg kunne tenkt meg å få ensfarga. Går det?[8|]
Tør ikke å si noe sikkert men vist du farger den mørkere enn det fargene er burde det vel gå [8|] Kommer ann på hvilket stoff det er også...
Ok, takk for tips.[:)]
Men nytt spørsmål; går det an å farge mønstrede klær? Jeg har en massefarget tunika jeg kunne tenkt meg å få ensfarga. Går det?[8|]
Tør ikke å si noe sikkert men vist du farger den mørkere enn det fargene er burde det vel gå [8|] Kommer ann på hvilket stoff det er også...
Står det i bruksanvisninga, tror du?
[:-]
ja regner med det , vist jeg får tid til å gå i butikken i dag kan jeg sende deg pm om hvilke stoffer en kan farge...