Misfarging av klær...

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Jeg har greid å misfarge en helt ny dongeribukse. Var i lys denim. (Vaska den på 60 grader, istedenfor 40.) Finnes det noen måte å få farga den helt svart eller noe? Kjipt med 1200,- rett ut av vinduet.[&:]

de har sånn klesfarge i de fleste store dagligvarer...

koster max 150 tror jeg

Nehei?? Åååh, nå ble jeg glad. Har noen prøvd det? Erfaringer?

Babyklar: Hva mener du med veeeeldig svart? Stygg-svart?

ORIGINAL: Rosa sitron

Jeg farget en lys denimbukse med "Sand" eller noe slikt for å få en litt skitnere farge, og det ble dødsbra! Herdins tekstilfarge.

Men tror du det funker når det er mørkegrå flekker på min? Og hvor kjøpte du den?

ORIGINAL: Baby klar..

ORIGINAL: Orly

Nehei?? Åååh, nå ble jeg glad. Har noen prøvd det? Erfaringer?

Babyklar: Hva mener du med veeeeldig svart? Stygg-svart?

De svarte buksene jeg har er slitt i fargen. Mer grå svart kan en si, slitt på lår og i baken. Slik som de fleste dongeri er i dag..
Farger du den så blir den like svart over alt[:D] Men det er kanskje slik du vil ha den[:D] Det er enkelt og greit å farge dem, har gjort det på ett par bukser selv[:)]

Vet bare ikke hvor mye valg jeg har, når den er blitt så misfarga.[&:]

Men takk for svar! Ble glad nå.[;)]

ORIGINAL: ~L£n£~

Jeg har gjort det en gang med svart på 3 svarte plagg som var falmet , var så utrolig glad i den ene jakken[;)] Synnes resultatet var helt topp , jakken og det ble akkurat som ny [:D]

Kjøpte du fargen i matbutikk?

Takk for svar, jenter! Da kan jeg tørke tårene, og se framover.[;)] Skal handle i morra, tenker jeg![:)]

Ok, takk for tips.[:)]

Men nytt spørsmål; går det an å farge mønstrede klær? Jeg har en massefarget tunika jeg kunne tenkt meg å få ensfarga. Går det?[8|]

Men nytt spørsmål; går det an å farge mønstrede klær? Jeg har en massefarget tunika jeg kunne tenkt meg å få ensfarga. Går det?[8|]

Tør ikke å si noe sikkert men vist du farger den mørkere enn det fargene er burde det vel gå [8|] Kommer ann på hvilket stoff det er også...

Står det i bruksanvisninga, tror du?
[:-]

Tør ikke å si noe sikkert men vist du farger den mørkere enn det fargene er burde det vel gå [8|] Kommer ann på hvilket stoff det er også...

Står det i bruksanvisninga, tror du?
[:-]

ja regner med det , vist jeg får tid til å gå i butikken i dag kan jeg sende deg pm om hvilke stoffer en kan farge...

Næmmen, så snill du var da![:)]

Back
Topp