mirakler

_venter_

Elsker forumet
Hei og god kveld jenter, jeg har ingen tegn til noe tr enda 24 timer igjenn i følge b.v hehe, mye kan skje i løpet av 1 dag.[;)]

og som regel har jeg så vondt i en uke før tr skal komme, vist ikke den er dukket opp i morgen skal jeg pinade meg kjøpe test, for dette er helt unormalt meg,

men i såfall så skal det bli hærlig å starte opp snart[:D]
eller er dette normalt etter isci forsøk at kroppen er i ubalanse?

ha en fin kveld klemm fra meg[:D]

medisinene kan spille et puss, men jeg velger heller og krysse fingrene for et mirakel [:D]

ja det er jo det jeg også tror da. men det har alldrig klaffet i 3 år så koffer denne uskyldige gangen her.[;)]

ååå skal bli så godt å begynne igjenn, vite at ting er på gang, ha noen datoer å glede seg over,[:D]

hehe sant det du sier der[:D]

det for morgen dagen vise, [8D]

ORIGINAL: fano

medisinene kan spille et puss, men jeg velger heller og krysse fingrene for et mirakel [:D]

har gått fint til nå ingen tegn[:D]

men det kan jo være som dere sier at der er et puss ja

Jeg tenker at kroppen er ikke "min" under all denne medisineringen, slik at all slags symptomer eller ingen symptomer kan bety hva som helst. Håper dette betyr posistiv test for deg[:)]

åå det hadde vært så fint men...........[;)]

ORIGINAL: fano

sign

ingen tegn til tr enda

leie eg nå. vil ha den snart så kan eg ringe inn vist ikje, et mirakel har skjedd

ikke nå skal ut å handle om en stund så det blir vel 1 test med hjem ja[;)]

jippi anntydning til tr

skal ringe syke huset i morgen for å få ny oppstart YESSSSSSSSSS[:D]

Hurra for TR snuppa hehehe[:D]

tenk ju beibi hehe

skal bli hærlig å starte igjenn
lykke til til deg også ivfprover84

Back
Topp