Mirakelgutten min er kommet!

Må dele det her inne også, i håp om at det kan være til oppmuntring til alle som strever, og fordi mange av dere kjenner meg og min historie godt. Etter 10 svangerskap, 8 vonde tap, 7 IVF/ICSI forsøk har jeg nå fått oppfyllt drømmen ennå en gang - et sant vitnemål om at man aldri må gi opp!

http://forum.babyverden.no/threads/la-meg-få-presentere.1712155/
Åhh kjære deg <3 Gratulerer så utrolig mye Chuma!!! Ja du gir virkelig håp til alle oss andre som venter!! Så fantastisk god nyhet!! Kose deg masse!! Dette er bare så utrolig masse fortjent!!! Klem

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer sååå mye <3 selv om jeg ikke har vært her på assistert befruktning så lenge kjenner jeg historien din fra generelt forumet :) din historie gir håp og perspektiv for alle andre i sammme situasjon :) kos dere masse og nyt den lille prinsen <3

Hurra!! For en helt fantastisk god nyhet!! Nyt tiden framover med den fine lille gutten deres alle tre. Tusen takk for at du har delt alt med oss i denne tiden. Det inspirerer og viser oss alle at det er håp selvom det ikke alltid ser sånn ut. ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye. Har ikke vært så veldig aktiv her inne men har fått med meg historien din. Kos deg så mye med den lille og nyt tiden! :-)

Gratulerer så mye! :-)

Gratulerer:-)

Hurra! Nå ble jeg glad :) Gratulerer.

Gratulerer så mye Chuma! Hurra! Nå ble jeg skikkelig glad :) Kos dere og nyt tiden dere har framfor dere :) Gratulerer nok en gang, til dere alle tre!

-iPhone appen-

Nå griner jeg her! <3 <3 <3 Gratulerer så my Chuma! <3 Dette var bare en helt fantastisk nyhet! <3

Gratulerer så mye❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer kjempe masse!!

Back
Topp