mirakel-kuren solvipect

x1xiza

Glad i forumet
eg fekk ikkje tatt den denne månaden, men kor mangen har tatt den og blitt gravid etter at dei startet med solvipect??

Hva er solvipect???????????? Ikke inne i det der....Men veldig nysgjerrig![:)]

Kan man bli gravid av å ta hostesaft!?!
Hva er dette for noe nytt? [&:]

Var det jeg syns jeg hadde hørt det navnet før, ja.... HOSTESAFT???????????

tihi[:)] tror det må meir til enn kun hostesaft for å bli gravid då[;)]
vel, den er slimløysende, og hjelper sædcellene å nå egget[:)]
den skal tas ca 5 dager før el ( kvar dag ) stor undersøkelse i USA ang. den[:D] og dei meiner der at den funker[:)]
veit at det er ein person her inne som vart gravid samme månad som ho tok solvipect, så lurte på om det var fleire no[:D]

Trodde hostesaft bare var slimløsende i halsen og området rundt, jeg... hehe.... Hvilken vei skal man drikke den da??? Sorry at jeg blir litt "fleibete", som de sier på tre brødre som ikke er brødre, men jeg har ikke noe særlig tro på den der... hehe

Jeg fikk beskjed av en lege på fertilitetsklinikken at jo mer man stresser med å finne løsninger på å bli gravid , jo mindre er sjensen for å bli det. Han sa også at du kan stresse så med det at en kan miste eggløsningen for den mnd. Jeg ble gravid 2 ganger for jeg trodde ikke at jeg kunne bli gravid og dermed stresset vi ikke mer med det. 2 uker etter beskjeden så satt den i boks. Vet at det ikke er lett å la være å tenke på det for jeg har vært der selv. Men ville bare komme med et råd. Og hoste saft er med på å tykkne slimhinnene så egget skal lettere feste seg har jeg lest!! Lykke til alle prøvere[:)][;)]

En liten ting til...he he . 2 av mine venninner tok blodprøver hos legen for å finne nøyaktig hvilken dag de hadde eggløsning på. Begge hadde 14 dager etter mens og begge ble gravide etter 2mnd. Jeg prøvde også med blodprøve men hos meg fant de ikke ut at jeg hadde eggløsning i det hele tatt...

takker for gode tips[:)] kanskje det klaffer for oss no då, som ikkje har tatt verken hostesaft eller folsyre ( glemte det, og har vert borte 2 uker no ) og ikkje stresset i heile tatt, såg berre at eg hadde el slim idag, og hoppet i seng igjen hehe[:D]

ja tror det er viktig og ikke stresse for mye,ta det som det kommer. tror kroppen knyter seg på en måte,derfor er det så mange som ønsker å bli gravid som ikke blir det. jeg var sammen med en mann i tre år vi prøvde og bli gravid men nei. no er det slutt mellom oss og han skal bli pappa i et annet forhold og jeg mamma i mitt. så det er nok litt ting som skal klaffe tror jeg.

ja det er heilt klart. sånn var det med tanta og "onskel" min også..no har dei barn i kvar sine forhold[:)]

Sist dette med solvipect ble diskutert så var det mange som sa,
at de hadde blitt gravide den mnd de hadde drukket hostesaft[:D]
det kan jo være tilfelle...hvem vet...
jeg har drukket hostesaft denne syklusen...så vi får se hva som skjer

Jeg brukte hostesaften denne PP, skulle hatt mensen igår, den har enda ikke kommet. Pleier å være ganske nøyaktig. Så dette er spennende.

HAR DRUKKET SOLVIPECT DENNE MND[:)]VENTER TR OM 8 DGR (TIDLIGST), ER VELDIG SPENT[8D]

dette er min tredje mnd på hostesaft.. blir spennende å se om det skjer noe nå.. [:-]

Back
Topp