Mirage??

Helenemor!

Glad i forumet
Nå har jeg gått inn på den siden du ga meg, logga inn å funnet en side jeg vil ha... men jeg klarer ikke å legge inn bilder, eller skrive noe som helst... veit du hva som har skjedd da?? eller hva jeg skal gjøre??[:)][:)]
 
hehe, jeg hadde surra litt jeg.. var ikke ordentlig inne på siden enda.. men nå skjønner jeg[:)] takk for hjelpen[:)]
 
Back
Topp