Mira eller Ella??hjelp!!!

karma1

Betatt av forumet
Vi klarer ikke bestemme oss for navn denne gangen, jenta vår heter Ayla Sofie, mannen min er fra Tyrkia. Vi bruker kun Ayla til vanlig. Nå hadde vi egentligbestemt oss for Mira Hazal..Hazal fordi svigerfar foreslo det og mannen likte det veldig godt, skal ikke bli brukt til vanlig da...Men så tenker jeg kanskje Ella Hazal isteden...går det greit med Ella og Ayla?? Jeg vil nemlig veldig at navnene skal matche kanskje mer enn normalt og synes ikke Mira og Ayla passer så veldig... hjelp!!!
 
Ella :) Mine gutter har veldig like navn, og jeg liker det godt. Men kjenner også at en evt tredje mest sannsynlig ikke får et veldig matchende navn ;)
 
Takk for svar alle sammen, vi klarerfortsatt ikke bestemme oss men får jeg viljen min blir den Ella Miray.. At det skal være så vanskelig...
 
Ella:) Vet ikke hvorfor men jeg ser for meg en liten hund når jeg hører mira:p
 
Heller nok mest mot Ella nå..hvertfall jeg...og jeg vet jo at jeg som regel får min vilje..Hehe..nå har jeg termin om ca 4 uker og sidevind fikk vite det ble jente var det første navnet vi diskuterte Ella....har jo vært gjennom en haug siden det,morsomt at vi isåfallender med det første navnet vi tenkte..:)
 
Back
Topp