Minsten sitt soverom

Yvonne82

Glad i forumet
Noen som har begynt å pusse opp soveromma??

Vi har ett nokså lite soverom som minsten skal få men har ikke bestemt meg hvordan jeg vil ha det. Noen som har forslag?? vet jo ikke hva det er så er så usikker på fargene

Vi skal flytte i juli/august så vi vet ikke hvordan det ser ut der enda. Men har lyst på vite vegger og rutette lift gardiner i beige og hvitt.... hjemmekoselig... [:)] Skal ha hvite møbler. Og etterhvert som mini blir større og leker mer på rommet skal vi fikse litt farger...

Det hørtes veldig koselig ut[:)] 

Det jeg har tenkt er lyse farger på veggene, men vet ikke hviken farge... vil ikke ha helt hvit heller.forslag taes mot med stor takk(ikke kaffelatte ol!!)

Så har vi ett innebygd skap det skal males med tavlemaling.

Vi har kun to soverom, så storesøster har jo ett. Stua er veldig stor og er opprinnelig et soverom også, så mulig vi går tilbake til originalløsningen når tiden er inne.

Hos storesøster har vi smartpanel, malt i en farge som heter vanilje. Den er veldig lik den "cafe latte", dersom noen vet? Hvite gardiner med giraffer på og hvite møbler. Har endel fine fargerike bilder som fresher litt opp. Så i hyllene har vi slike kurver i rød, blått og gult fra ikea, for å få orden på lekene[:)] Synes hvertfall det er kjempefint der[:)]

Her skal det gå i kremfarge og brunt :) Det passer jo til begge kjønn! Det blir kjempefint tror jeg. Skal legge ut bilder når barnerommet er ferdig!

Back
Topp