Minstemanns reaksjon på baby i magen

overasket

Forumet er livet
VIP
Minste er jo bare 1,5 år og skjønner jo ikke så mye av det, men da jeg sa til han at mamma har baby i magen kom det et kontant nei etterfulgt av masse dytting og klemming på magen som for å sjekke om det var en baby der inne :P søtnosen min <3

Hvis vi nå sier at det er en baby i magen sier han bare nehei, lurer på om han tenker at det har han jo faktisk sjekket en gang før så den må vi lenger ut på landet med ;)

Andre som har fått noen morsomme reaksjoner fra søsken?

Jeg bare husker min reaksjon på da søstera mi var i magen. Hadde en bror fra før av. Jeg var 4 år gammel og sa natta til babyen i magen hver kveld.

Her er guttungen 15mnd, i morgen, han koser med magen men det er noe han har gjort hele tiden. Sier jeg baby tar han å peller på dobben i navlen min, så han tror den heter baby. Så han forstår nok lite og ingenting av dette babysnakket :)

Junior er bare 15 måneder så han er lykkelig uvitende om dette :)
Men er tante til en gutt på 2,5 år, og han har ikke trodd på at jeg har baby i magen, for han mener at jeg akkurat har fått baby så jeg kan ikke få en til og at gutten min er for liten til å bli storebror, for han er jo mye mindre enn han selv (for han skal og bli storebror i mai).. :P

Så viste jeg han ultralydbilde og da ble han helt rar og holdt hendene foran munnen i en overraskende mine og sa "ooooops!" :)

Junior er bare 15 måneder så han er lykkelig uvitende om dette :)
Men er tante til en gutt på 2,5 år, og han har ikke trodd på at jeg har baby i magen, for han mener at jeg akkurat har fått baby så jeg kan ikke få en til og at gutten min er for liten til å bli storebror, for han er jo mye mindre enn han selv (for han skal og bli storebror i mai).. :p

Så viste jeg han ultralydbilde og da ble han helt rar og holdt hendene foran munnen i en overraskende mine og sa "ooooops!" :)

Så herlig :)

Back
Topp