Minste sammenlagte vognen?

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Som dere forstår er vi altså på utkikk etter den minste sammenlagte vognen som finnes :p

Men den må kunne brukes fra nyfødt til man er ferdig med vogn! Så gjerne med bagdel og sittedel, aner ikke hva det kalles. Anbefalinger mottas med stor TAKK! :D

Det aller minste blir jo da en trille med mykbag. Ikke like god trillekomfort, men et alternativ hvis man må ha dem sammenslått og få den veldig liten. Da må man selvfølgelig kjøpe en trille som man kan legge helt ned, silvercross har en.
Ellers så kan man jo kjøpe en hvor hjulene er enkle å ta av på understellet, det hjelper jo på plassen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vil ju tru att det er den nye yoyo 0+. Men den er mer som en reise trille da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil ju tru att det er den nye yoyo 0+. Men den er mer som en reise trille da :)

Nåh! Den likte jeg skikkelig godt, har falt for brio smile 2014, men tror at jeg akkurat fant en som lett kan slå den (har sliti litt med at jeg ikke har lilt noen andre)! :D Spiller ingen rolle om det opprinnelig er reisevogn, er nemlig det vi bruker vognen mest til uansett da vi har spredd familie (erfaring med nr 1) og ofte inn/ut av butikker. Det er derfor vi vil ha en liten vogn mtp bagasje og bil :-) Denne kan man jo få fra nyfødt til 3 år!!! Ååh :D OG 4 HJUL?! :D toppers! TUUUUSEN TAKK :D

Nåh! Den likte jeg skikkelig godt, har falt for brio smile 2014, men tror at jeg akkurat fant en som lett kan slå den (har sliti litt med at jeg ikke har lilt noen andre)! :D Spiller ingen rolle om det opprinnelig er reisevogn, er nemlig det vi bruker vognen mest til uansett da vi har spredd familie (erfaring med nr 1) og ofte inn/ut av butikker. Det er derfor vi vil ha en liten vogn mtp bagasje og bil :-) Denne kan man jo få fra nyfødt til 3 år!!! Ååh :D OG 4 HJUL?! :D toppers! TUUUUSEN TAKK :D
Så bra :) liker den godt jag også! Lyst å kjøpe den men samboer er ikke enig i att vi trenger enda en vogn ;)

Jeg synes tfk joggster twist blir liten :)
Du kan enkelt ta av alle hjulene.
Har fått den inn i en toyta yaris tror jeg. Bitteliten bil med 4 seter.

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg synes tfk joggster twist blir liten :)
Du kan enkelt ta av alle hjulene.
Har fått den inn i en toyta yaris tror jeg. Bitteliten bil med 4 seter.

sendt fra Note 3 - sengekos
Er ikke helt fan av 3 hjul, har sjekka målene sammenlagt allerede allikevel, men jeg syns den er stor sammenlagt :o

Trille viper. Kan legge bagen sammen óg så tar veldig liten plass i bil:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har saturn 2 og kjører liten bil. Den får fint plass og det er hardbag.. det er også sportsdel til denne vogna.. hardbagen kan man klappe sammen så den blir ca 5 cm høy :')

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Hva med Stokke? Får den ganske liten. Du kan også sjekke på stokkelovers om de har bilde av bilen dere kjører med vognen Bak i :) har en liten bil, og fått plass til Stokke i den.

✌️

Vi har saturn 2 og kjører liten bil. Den får fint plass og det er hardbag.. det er også sportsdel til denne vogna.. hardbagen kan man klappe sammen så den blir ca 5 cm høy :')

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app
Denne syns jeg også var stor, typisk standard størrelse :p men fin!

Hva med Stokke? Får den ganske liten. Du kan også sjekke på stokkelovers om de har bilde av bilen dere kjører med vognen Bak i :) har en liten bil, og fått plass til Stokke i den.

✌️
Vet ikke helt! Syns ikke det ser ut som en barnevogn :p kresen jeg skjønner du :p

Nei. Nå har jeg ombestemt meg! Kan ikke bli yoyo. Den hat jo ikke bagdel. Har prøvd å finne ut om noen andre bagger passer, men nei...

Nei. Nå har jeg ombestemt meg! Kan ikke bli yoyo. Den hat jo ikke bagdel. Har prøvd å finne ut om noen andre bagger passer, men nei...

Har jo delen som heter 0+? Den kan brukes fra nyfødt, men har ikke sett på den.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har jo delen som heter 0+? Den kan brukes fra nyfødt, men har ikke sett på den.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Er ikke bagdel på den, bare ren liggedel. Det som er "bagdelen" til den er vognposen, men den har jo heller ingen harde kanter rundt!

Men har kikket litt på babyzen zen nå. Den har skikkelig bagdel! :)

Back
Topp