Minneramme!

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Noen som har laget minneramme til sine små? Skal ha dåp i helga, så tenkte dette var en fin ting å ha på dåpsbordet og artig å ha senere også :)ImageUploadedByBV Forum1380655498.861614.jpg

Åh så fin!:) Har ikke laget, men fikk jaggu lyst nå! Hvordan fester du tingene?:):)

De har jeg festet med tec7! Hehe, var kun det limet som var her, men funker sikkert med superlim også :)

Kjempefin!!
Husker jeg skulle lage til førstemann, men det blei liksom aldri noe av.. har tatt vare på gipsavstøping av hånd/fot og litt annet smått da, kan kanskje prøve å lage til begge to... hmmm :)

Altså jeg ble skikkelig inspirert av deg, og skal nå lage minneramme jeg også:):)

Men slik en ramme, MÅ man på IKEA eller er det mulig å få tak i en slik dypere rammen andre steder? Hvor kjøpte du?:)

Jeg kjøpte min på ikea, mulig dem har andre steder også, det vet jeg ikke! Sjekk bohus eller skridar kanskje? Ramma fra ikea heter ribba hvertfall og er 50x50 og ca 4,5-5 cm dyp, passer perfekt :)

Skal lage slik minneramme, men må ta turen til Ikea først.
Er ikke der så ofte da vi må reise til Stavanger.

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Kjempefin!!
Husker jeg skulle lage til førstemann, men det blei liksom aldri noe av.. har tatt vare på gipsavstøping av hånd/fot og litt annet smått da, kan kanskje prøve å lage til begge to... hmmm :)

Samme her!... Hadde tenkt til. :P
Gips avstøpning av hånd og for henger på veggen da men.. ;) Hehe
Tok fot og hånd avtrykk av lille her om dagen. Bare i fingermaling og over på lerret. :) Ble ganske kult men ser at jeg venter litt med avstøpning! ;)

Back
Topp