Minner om

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Vitaminer.. Var en tråd for en stund siden,men jeg tenkte jeg skulle ta det opp igjen,siden jeg husker mine sånn ca 1 gang i uka :p

Og så knip da, det husker jeg hvertfall sjelden,..

Når jeg leste tråd tittelen, så knep jeg til:P Tenkte det var det nemlig;) Har fått beskjed om å ta tran daglig, er ikke hver dag jeg får tatt 2, så skjerpings på meg!:/

He he. Ja vi må bli flinkere til å minne hverandre på den knipinga. Jeg glemte det selv i går da :p

Æsj, har ikke tatt mine på ukes vis jeg :/ Men tran smaker jo æsj, Kanskje jeg kan kjøpe meg sanasol?
Har ikke det sånn nogenlunde samme virkning? kanskje jeg husker den bedre enn GRAVID Viaminene :P

Æsj, har ikke tatt mine på ukes vis jeg :/ Men tran smaker jo æsj, Kanskje jeg kan kjøpe meg sanasol?
Har ikke det sånn nogenlunde samme virkning? kanskje jeg husker den bedre enn GRAVID Viaminene :P

Det er vitaminer i sanasol hvertfall,men er ganske sikker på det ikke er omega 3. Får heller bli flinkere på å spise fisk for det er jeg dårlig på. Er ikke det at jeg ikke liker det,men inspirasjonen stopper liksom med fiskekaker og fiskegrateng rett og slett fordi det er kjapt.
Kom over en oppskrift med pasta og røykelaks her om dagen og det er jo kjempegodt egentlig. Bare det at sist jeg spiste det ble jeg dårlig på kvelden så har litt dårlige minner :confused:

Back
Topp