Minner fra svangerskapet

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Er det noen som har noen morsomme, triste, søte eller pinlige historier å fortelle fra svangerskapet? :D

Elsker å høre hva hormonene gjør med en stakkars kvinne ;)

Med førstemann limte eg igjen eine vimenn bladet, fordi eg var blitt så stygg og feit :P hahaha :):)

Hahaha!:P Ja, pokker heller:P Han skulle no ikkje få lov til å glo på så lekre damer, mens eg blei så stygg :P (var forresten berre den sida med halvnaken dame på :P Hahaha:P

Savner sparkene og spenningen i å gå rundt med et lite menneske man skal bli kjent med snart. <3 Var vel snilk pike i svangerskapet så husker ikke noe spesielle episoder. ;-)

Fnis :) hugse ein tråd på generelt om samme temaet... Ei dame hadde krangla med typen, blei skikkelig sur og for ut i bilen. Han kom etter, og mens ho p
Rygga skjønte ho at ho hadde kjørt over foten hans.... Men ho kunne ikkje tape ansikt, så ho stoppa ikkje for å sjekke om det gjekk bra :p

Ha ha ha. herregud. :p

Savner spenningen og sparkene :D Elsket å ta bilder av magen når rompa/føtter/hender stakk ut så det ble rar form på magen :p Prøvde også å filme når hun sparka så hele magen rista, men ble aldri noe bra, haha!

Har vel ingen pinlige eller morsomme minner :)

Jeg kan jo skrive at jeg en dag mot slutten av svangerskapet våkna og skulle kose meg med smågodtet mitt som sto i en skål i stua. Hadde vann i munnen og gledet meg veldig! Men da jeg kom inn så jeg at bikkja mi hadde forsynt seg grådig, og ALL sjokoladen var borte vekk (hun elsker sjokolade?!), og alt annet lå strødd rundt på gulvet og i sofaen. Feks. hadde hun tygd på 5 slike lakris-ruller og spyttet dem ut.

Jeg tenkte ikke et sekund på at hunden hadde fått i seg alt mulig som ikke er bra for en liten hundemage - jeg HULKA over smågodtet som JEG skulle spise. Samboeren kom tuslende inn i stua til en gråtende kjæreste som så på han og sa "men Øystein, det var MITT snop!" før jeg knakk sammen i armkroken hans ;) "Hvis hun ikke likte den første lakrisen, hvorfor måtte hun prøve 4 til da?" :p

Heldigvis fikk jeg kjøpe nytt snop til lunsj ;)

Ha ha ha. Ler høyt. Husker faktisk du postet dette når du var gravid. ;)

Hahahaha! Festlig :D

Ha ha ha. Ler høyt. Husker faktisk du postet dette når du var gravid. ;)

Nei!! Det er det sykeste, ser du! For samme dag, da jeg logget på, så så jeg at Ruger hadde skrevet et innlegg med en nesten identisk historie! ;) Bare minus gråtingen og kommentarene ;)

Nei!! Det er det sykeste, ser du! For samme dag, da jeg logget på, så så jeg at Ruger hadde skrevet et innlegg med en nesten identisk historie! ;) Bare minus gråtingen og kommentarene ;)
Oi! Da var det hennes jeg husker...

Back
Topp