Minnene vil ikkje forsvinne

*Vinter Mammaen*

Elsker forumet
Klarer berre ikkje å slutte å tenke på Baby Briana eg. [:(] E som svidd inn i hjernen.. [&o]
Ser for meg bildene og heile historien heile tid, eg får ilt i magen blir kvalm og får eit utrule sinne når minne om den vesle jenta dukka opp i håve. [:(] Og eg veit akkurat k eg skulle gjort hadde eg møtt morra, faren og onkelen hennas!!! [:@][:@][:@][:@]
Nesten alltid  plukka eg opp jenta mi eg ser på ho og ho smila verdens nydeligaste smil tilbake, ken i huleste kan gjere noke slikt med ein forsvarslaus liten baby? [:(]
Skulle ønske eg aldri trykka meg inn på den linken som blei lagt inn her inne for ei stund sida. [&o][&o][:(] Historien gjekk alt for masse innpå meg.. [&o] [:(]

Holder meg laaaaaangt borte fra ting som har med barnemishandling og slikt å gjøre!!!! Vet at det er mye faenskap i verden, og trenger ikke å få det innprenta i hjernen.... Det setter sine spor....

ORIGINAL: *LilleSnupps*

Klarer berre ikkje å slutte å tenke på Baby Briana eg. [:(] E som svidd inn i hjernen.. [&o]
Ser for meg bildene og heile historien heile tid, eg får ilt i magen blir kvalm og får eit utrule sinne når minne om den vesle jenta dukka opp i håve. [:(] Og eg veit akkurat k eg skulle gjort hadde eg møtt morra, faren og onkelen hennas!!! [:@][:@][:@][:@]
Nesten alltid  plukka eg opp jenta mi eg ser på ho og ho smila verdens nydeligaste smil tilbake, ken i huleste kan gjere noke slikt med ein forsvarslaus liten baby? [:(]
Skulle ønske eg aldri trykka meg inn på den linken som blei lagt inn her inne for ei stund sida. [&o][&o][:(] Historien gjekk alt for masse innpå meg.. [&o] [:(]

Akkurat slik har jeg det også! [:(]
Selv om det er over en mnd siden jeg var så dum og klikket meg inn på den linken! Skulle aldri ha gjort!
Bildene sitter som klistra inne i hodet mitt, enn å gjøre noe sånt!

Rip lille Brianna!

Jeg skjønner ikke hvorfor sånne ting legges ut på et babyforum jeg da..
Syns det er trist!! Sender deg en god klem

Uff.. Det ikke bare bare når det blir lagt ut sånne ting her og man får sett åssen folk i denne verden er laga..
Jeg er nok en av de som går me et lite sted i hjerte til alle de stakkars barna som har opplevd slikt.
Men jeg er ikke en av de som årker og gå rundt å tenke for mye på det[X(]

ORIGINAL: Grete71

Holder meg laaaaaangt borte fra ting som har med barnemishandling og slikt å gjøre!!!! Vet at det er mye faenskap i verden, og trenger ikke å få det innprenta i hjernen.... Det setter sine spor....

ORIGINAL: mammamiia

Jeg skjønner ikke hvorfor sånne ting legges ut på et babyforum jeg da..
Syns det er trist!! Sender deg en god klem

enig.. hvorfor legge slike ting ut her?? jeg holder meg langt unna!!

Vet hvordan du har det, jeg ble også helt slått ut av den historia.
Så bare noen sekunder av de bildene på filmen, men jeg søkte litt rundt og fant en tekst uten bilder med historia istedet. Det var like brutalt, men jeg måtte vite hva som skjedde.

Mor, far og onkel ble alle dømt, mor fikk noen og tyve år i fengsel, men far og onkel fikk noen og førti? De anket så klart, og jeg vet ikke hvordan det gikk, men er trygg på at de ikke slapp unna.

Bestemor og en annen onkel fikk også fengselsstraff som de valgte å ikke anke, fordi de visste at Brianna ble mishandlet og gjorde ikke noe.

Og de hadde et annet barn hos seg på den tida, en gutt som var 1-2 år tror jeg. Han var derimot helt fin og viste ingen tegn til mishandling, jeg tror han også var onkel til babyen faktisk. Han ble fjernet fra familien, heldigvis.

Dette skjedde jo for lenge siden, men det er grusomt å tenke på.
Jeg er ca like gammel som mora til Brianna var da, og Sofie var like gammel som Brianna ble, da jeg fikk vite historien, så den traff JÆVLIG hardt! Lærte da at jeg ikke kan se sånt lengre, for jeg gråt og gråt og fikk ikke sove. Blir enda kvalm og sint og fortvilet når jeg tenker på det, og drømmer om å kunne gå tilbake i tid og ta henne til meg.[:(]

ORIGINAL: enlillebrorsøster

døde hun, eller er hun trygg nå?

Jeg har ikke sett linken og  psyken min klarer ikke å se sånt heller..
¨

Hun døde da hun var 5 mnd gammel, pga. skadene foreldrene og onkelen hadde påført henne. Dette var i 2003 i USA.

Back
Topp