Minnebok tips?

Noen som har et godt "minnebok fra da jeg var liten" tips? Trenger en ny bok til junior, vil at den skal gå opp til 5 år ca.

Noen som har et godt "minnebok fra da jeg var liten" tips? Trenger en ny bok til junior, vil at den skal gå opp til 5 år ca.

Mener du fotoalbum liksom? Sånn som det også er meningen at man skal skrivei?

De har kjempe fine i rosa ell blå på toysrus til 99 kr akkurat lik den jeg hadde da jeg var liten for 25 år siden. Den går helt til første skoledag og heter barnet vårt

De har kjempe fine i rosa ell blå på toysrus til 99 kr akkurat lik den jeg hadde da jeg var liten for 25 år siden. Den går helt til første skoledag og heter barnet vårt

Den er genial, den har jeg også fra jeg var liten. Har en annen bok til jenten min men den er jeg ikke fornøyd med, mange ting de spør om i boken som ikke er så lett å svare på, + på de sidene en skal lime inn bilder er det farkerike bilder med masse detaljer fra før av som tar oppmerksomheten fra bildene, så enten må jeg sette bildene tett inntil hverandre eller så må jeg først ta et farget ark på for så å lime bilder oppå der igjen....

Skal kjøpe når je vet kjønn

Back
Topp