Minnebok til babyen?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg tenkte å kjøpe en sånn minnebok der man skriver ned babyens mål, limer inn de første bildene, skriver ned de første ordene og andre milepæler. Noen tips til en bra bok og hvor man får kjøpt den?
 
Jeg tenkte å kjøpe en sånn minnebok der man skriver ned babyens mål, limer inn de første bildene, skriver ned de første ordene og andre milepæler. Noen tips til en bra bok og hvor man får kjøpt den?
Lurer jeg også på :)
 
Jeg synes de har en veldig fin en på Småting (om du har det i nærheten)..
>>Denne!<< Finnes også i en utgave for >>større barn<< når babyboken er full.
 
Har kjøpt denne
fdf37b45d3c4f4138d1db8d94d53b734.jpg

( https://www.adlibris.com/no/bok/bab...MI8qidm52k1gIVjIeyCh25JgoPEAQYAiABEgK50vD_BwE )

Synes den var den fineste nøytrale eg fant i bokbutikk med godt utvalg. Da går det an å bruke lik til evt søsken :)
 
Det her lurer jeg også på :)

Men jeg ønsker en bok med litt mer "frihet"
Jeg har så mange ultralyd bilder og tenkte jeg kunne lage en bilde kollage fra baby var 6 uker og kun en prikk, så 8 uker og så ut som en peanøtt, 10 uker hvor vi så en arm for første gang...
Osv.... Jeg har jo vært på en million ultralyder og tenkte det var gøy å ta vare på høydepunktene.

Noen forslag til løsning?? :)
 
Det her lurer jeg også på :)

Men jeg ønsker en bok med litt mer "frihet"
Jeg har så mange ultralyd bilder og tenkte jeg kunne lage en bilde kollage fra baby var 6 uker og kun en prikk, så 8 uker og så ut som en peanøtt, 10 uker hvor vi så en arm for første gang...
Osv.... Jeg har jo vært på en million ultralyder og tenkte det var gøy å ta vare på høydepunktene.

Noen forslag til løsning?? :)
>>Her<< kan du lage deg bok selv!
 
Det her lurer jeg også på :)

Men jeg ønsker en bok med litt mer "frihet"
Jeg har så mange ultralyd bilder og tenkte jeg kunne lage en bilde kollage fra baby var 6 uker og kun en prikk, så 8 uker og så ut som en peanøtt, 10 uker hvor vi så en arm for første gang...
Osv.... Jeg har jo vært på en million ultralyder og tenkte det var gøy å ta vare på høydepunktene.

Noen forslag til løsning?? :)
Da ville jeg kanskje kjøpt en sånn spiral bok som du kan fylle inn selv som er mer en graviditetsbok og så ha baby bok utenom?!

Da kan du lime inn UL bildene, skrive dato om når dere var, hva dere fikk se.
Gjerne skrive inn noe morsomme episoder fra graviditeten, første spark, hva du likte å spise, magebilder osv.

Da blir det litt kollage, gravidbok og du får gjøre det på den måten du vil siden en babybok gjerne fokuserer mer på faste hendelser som første tann, bursdag, da jeg begynte å gå.

Graviditeter er så forskjellig så da kan du lage din egen bok og notere ned de tingene som er viktig for dere :)
 
Da ville jeg kanskje kjøpt en sånn spiral bok som du kan fylle inn selv som er mer en graviditetsbok og så ha baby bok utenom?!

Da kan du lime inn UL bildene, skrive dato om når dere var, hva dere fikk se.
Gjerne skrive inn noe morsomme episoder fra graviditeten, første spark, hva du likte å spise, magebilder osv.

Da blir det litt kollage, gravidbok og du får gjøre det på den måten du vil siden en babybok gjerne fokuserer mer på faste hendelser som første tann, bursdag, da jeg begynte å gå.

Graviditeter er så forskjellig så da kan du lage din egen bok og notere ned de tingene som er viktig for dere :)

Problemet er bare at det aldri kommer til å skje :p

Jeg kjenner meg selv såpass, at selv om jeg har store planer nå, så kommer tiden til å gå og plutselig er hun konfirmant uten å ha noe babybok :joyful:

Tror det er litt større sjangse for å fylle den ut om den er litt sånn ferdig utfylt. :cool:

Så da må jeg bare finne den beste ferdig utfylte versjonen
 
Jeg tenkte å kjøpe en sånn minnebok der man skriver ned babyens mål, limer inn de første bildene, skriver ned de første ordene og andre milepæler. Noen tips til en bra bok og hvor man får kjøpt den?
Du kan vell se etter ei fin bok på nett? Ellers tenker jeg vell de har i bokforretninger?
Libris etc ..
Jeg tenker å lage ei selv, da scrap book men jeg sliter med å finne ei scrapbook iallefall her i spania...
 
IMG_6062.PNG
Jeg synes disse er super søte, ønsker meg den gule med giraff på.
 
Back
Topp