Minnebok baby

Jeg har gravidjournalen som jeg skrev i under graviditeten. Så har jeg babyjournalen jeg skriver litt i nå. Har også en annen bok som heter mine første år :) Synes det er så morsomt å kunne se tilbake på!

• Liker
Reactions: HCS
Har hørt mye bra om innholdet i denne her:
https://www.minikids.no/products/bok-withwhite-barnets-bok-ringperm?gclid=CjwKCAjwgdX4BRB_EiwAg8O8HZaUMGiM7__1gXFkVV1yP_fLEDRKbmwupC1H5pWf6tqQzZlBLVxyjBoCWIsQAvD_BwE
Litt dyr, også er det ringperm, såvet ikke om det er like interessant for deg.:)

Selv har jeg skrevet opp viktige datoer i en notat på telefonen og skal lage fotobok lik denne etter barna har fylt et år. Skriver på stygt, så syns det blir bedre å gjøre det på Mac:hilarious:
https://www.elitefoto.no/produkt/mitt-forste-ar/

Jeg har gravidjournalen som jeg skrev i under graviditeten. Så har jeg babyjournalen jeg skriver litt i nå. Har også en annen bok som heter mine første år :) Synes det er så morsomt å kunne se tilbake på!

Jeg begynte å skrive gravidjournal i en av appene og så forsvant alt sammen.. så det tok litt gnisten fra meg. Men burde prøve å komme igang igjen på viktige ting i alle fall! :)

Jeg begynte å skrive gravidjournal i en av appene og så forsvant alt sammen.. så det tok litt gnisten fra meg. Men burde prøve å komme igang igjen på viktige ting i alle fall! :)
Ikke så dumt det :)
Jeg synes det er morsomt å kan sammenligne denne graviditeten med den første. Man tror man husker alt, men det viser seg at man gjør ikke det gitt :p

Tenker på gravidjournalen + babyjournalen og så barnejournalen, eeeeller Mine første år fra Organized :)

Babyjournalen 0-12 mnd og barnejournalen etter fylt 1 år :love017

Kjøpte astrid lindgren bok «boka om meg». Syns den er veldig fin og mange fine illustrasjoner inni <3 men kom over ei bok fra withwhite «barnets bok» nå og syns den virka så fin, men den varer helt til 6 år, så føler ikke jeg kan kjøpe den til nestemann, da førstemann sin bare er 1-2 år. Blir litt «urettferdig» haha. Tenker å kjøpe en annen type til nestemann da, men bare sånn for første 1-2 årene sånn som den andre.

Back
Topp