Minne

Marthine79

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg fikk laget et fint anheng i sølv, med håndavtrykket til vår lille sønn i reell størrelse. Se bilde, ble veldig fint :)

Vedlegg

• _20161227_175016.JPG
    _20161227_175016.JPG
    420,2 KB · Visninger: 200
Det var kjempe fint :Heartpink

Jeg har fått en kunstner til å tegne datteren vår [emoji173] Vi fikk bildene i posten i går. Sterkt og vakkert syns vi!
cb11fbfb45add21027e33b6fe1bf6ad4.jpg
b884274fb316c3866b30cc274560d81a.jpg

• Liker
Reactions: SMD
Så utrolig flott [emoji171]
Takk [emoji173] På det ene ser det ut som at hun mangler en del av hodet er det eneste jeg ikke helt likte. Det ligger et teppe over, og det kom ikke helt frem syns jeg. Men utenom det så kunne vi ikke vært mer fornøyd.

Takk [emoji173] På det ene ser det ut som at hun mangler en del av hodet er det eneste jeg ikke helt likte. Det ligger et teppe over, og det kom ikke helt frem syns jeg. Men utenom det så kunne vi ikke vært mer fornøyd.

Det låg jeg ikke merke til. Synes de var nydelige. :) kan jeg spørre om hvem som tegnet de?

Det låg jeg ikke merke til. Synes de var nydelige. :) kan jeg spørre om hvem som tegnet de?
En finsk kunstner. Oili Pouvitalival heter hun. Hun har ikke tatt på seg slike oppdrag før, men jeg kjenner henne og dermed sa hun ja. Hun sa at det er det vanskeligste oppdraget hun har hatt. Skjønner henne godt [emoji173]

En finsk kunstner. Oili Pouvitalival heter hun. Hun har ikke tatt på seg slike oppdrag før, men jeg kjenner henne og dermed sa hun ja. Hun sa at det er det vanskeligste oppdraget hun har hatt. Skjønner henne godt [emoji173]

Skjønner. De var nydelige. :)

Uendelig vakre bilder Lille Lykke. For noen flotte minner å ha av en liten skjønn engleprinsesse. Hun er nydelig. Vær stolt av henne!

Last edited:
Hei,

Jeg fikk laget et fint anheng i sølv, med håndavtrykket til vår lille sønn i reell størrelse. Se bilde, ble veldig fint :)
Nydelig.
Husker jeg hadde et smykke som representerte mine 4 barn... 3 englebarn-annheng, en gutt og to jenter, og et himmelbarn. Var så godt å ha dem alle om halsen... vise verden at jeg var 4barnsmamma, ikke bare har de 3 som alle kan se. Nå er smykket borte... sikkert lagt en lur plass som jeg ikke husker hvor er!

Back
Topp