Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått en kunstner til å tegne datteren vår [emoji173] Vi fikk bildene i posten i går. Sterkt og vakkert syns vi!
Takk [emoji173] På det ene ser det ut som at hun mangler en del av hodet er det eneste jeg ikke helt likte. Det ligger et teppe over, og det kom ikke helt frem syns jeg. Men utenom det så kunne vi ikke vært mer fornøyd.Så utrolig flott [emoji171]
Takk [emoji173] På det ene ser det ut som at hun mangler en del av hodet er det eneste jeg ikke helt likte. Det ligger et teppe over, og det kom ikke helt frem syns jeg. Men utenom det så kunne vi ikke vært mer fornøyd.
En finsk kunstner. Oili Pouvitalival heter hun. Hun har ikke tatt på seg slike oppdrag før, men jeg kjenner henne og dermed sa hun ja. Hun sa at det er det vanskeligste oppdraget hun har hatt. Skjønner henne godt [emoji173]Det låg jeg ikke merke til. Synes de var nydelige. kan jeg spørre om hvem som tegnet de?
En finsk kunstner. Oili Pouvitalival heter hun. Hun har ikke tatt på seg slike oppdrag før, men jeg kjenner henne og dermed sa hun ja. Hun sa at det er det vanskeligste oppdraget hun har hatt. Skjønner henne godt [emoji173]
Nydelig.Hei,
Jeg fikk laget et fint anheng i sølv, med håndavtrykket til vår lille sønn i reell størrelse. Se bilde, ble veldig fint