MinJournal - Ullevål?

Eiddwen

Forumet er livet
Jeg skal i gang med søskenforsøk, og så lurte jeg på om det nå går an å sende meldinger via MinJournal til Ullevål? Da jeg var til behandling sist så kunne man kun sende til Riksen via MinJournal. Når jeg logger inn så får jeg opp muligheten til å sende til "IVF pol innboks", men det står ingenting om det er Riksen eller Ullevål. :)

Så jeg tenkte å høre om noen som er til behandling nå kanskje vet? Det hadde vært kjekt å samle opp spørsmålene i en melding på MinJournal, istedenfor å stå i telefonkø. :rolleyes:

Jeg prøvde å sende jeg, og fikk vite at når de er ferdig med oppussingen nå så flyttes all aktivitet til Rikshospitalet. Så det skal ikke være noe IVF ved Ullevål lenger.

Stemmer det. Var til Ullevål i mars selvom jeg tilhører Riksen. Og nå på oppfølgingen er jeg tilbake til Riksen og fikk inntrykk av at all behandling var flyttet fra Ullevål til Riksen allerede. Men jeg vet ikke.

Stemmer det. Var til Ullevål i mars selvom jeg tilhører Riksen. Og nå på oppfølgingen er jeg tilbake til Riksen og fikk inntrykk av at all behandling var flyttet fra Ullevål til Riksen allerede. Men jeg vet ikke.

Jeg fikk svar på meldingen min i MinJournal og da skrev de at alt flytter til Riksen. :) Jeg vet ikke om alt flytter allerede i mai når de er ferdig med oppussing, eller om de flytter ferdig i perioden de er sommerstengt (uke 28-30), men i august er hvert fall alt på Riksen, for det er da jeg spurte om å få gjøre fryseforsøk. :)

Veldig kjekt for oss som hørte til Ullevål at vi endelig også kan få lov å sende meldinger i MinJournal og ikke MÅ stå i telefonkø i de ubrukelige telefontidene de hadde (og de hadde jo på Ullevål heller ikke sånn legg igjen nummer-så ringer vi tilbake). Så håper jeg bare de har pusset opp stort nok og fornuftig til å ta unna de pasientene de har nå, og øke aktiviteten igjen mtp søskenforsøk og den innstrammingen de hadde på aldersgrense. Klinikksjefen sa hvert fall selv i fjor at de skulle pusse opp og ansette flere, slik at de kunne fjerne de nye innstrammingene.

Back
Topp