MammaNætte
Glad i forumet
Bare lurte om du ble kvitt kattene rundt husveggene??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minismurf
Haha! Nei, kom aldri så langt at vi prøvde noe lurt... Men har blitt mindre av dem av en eller annen grunn.. [8|] Mulig de skjønner at de skal holde seg vekk når en gal dame kommer fresende ut [8D]
Ja, når vi prater om dritten [:@]
I stad da jeg sto opp kl halv syv, kom ned i stua og hørte den forb.... kattegnaginga.. Tror du ikke det stygge beistet av en oransje katte sto på møblene inne i paviljongen [:@][:@] Jeg klikka i vinkel og reiv opp døra. Da fikk styggen bein å løpe på gitt. Meeen, myggnettingen var jo igjen, så den var fanget [&:] Og var dritredd meg, så hoppet på nettingen flere ganger.
Må innrømme jeg tenkte stygge tanker i hodet da.. [8|] Men var snill og åpnet nettingen og gikk inn igjen, for den var jo pissredd "stakar". Argh! Kan dem ikke bare holde seg på sin egen gård [>:]
ORIGINAL: E.R.A.
Haha! Nei, kom aldri så langt at vi prøvde noe lurt... Men har blitt mindre av dem av en eller annen grunn.. [8|] Mulig de skjønner at de skal holde seg vekk når en gal dame kommer fresende ut [8D]
Haha, kanskje det var en annen nabo som "tok" seg av de [:-]. Lei katter jeg og. Like før jeg sender bikkja mi i nabobeddet...
ORIGINAL: Marlene*Og*Mina
ORIGINAL: E.R.A.
Haha, kanskje det var en annen nabo som "tok" seg av de [:-]. Lei katter jeg og. Like før jeg sender bikkja mi i nabobeddet...
Samme her, er katter overalt, de legger seg i utestolene, pisser i bedene og klorer på feil dør! Jævla kattekrek skjønner ikke at de har gått til feil lelighet!![8D]