Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La de sammen i sett med body, bukse og sokker bare fordi.. som om de ikke skal vaskes i hvert fall en gang før de blir med på sykehuset 

her har også minien fått sitt første antrekk
hvor er det fra?HMOiiihvor er det fra?

Tenker også å vente til etter OUL, for å se hvilket kjønn det blir. Har masse klær etter storesøster vi ogsåBlir vel å vente til tidlig ultralyd for å se om vi får se kjønn der som med datteren vår. Blir det jente så har vi masse fra før. Blir det gutt så må det shoppes. Men har allerede ullpledd oh koseklut klart og en bukse oh lue som jeg har strikket selv![]()

Etter TUL kjøpte jeg den første bodyen, en bitteliten lysegrå body med ugler på... 
Har også noen disneyplagg jeg kjøpte for flere år siden, bare fordi jeg MÅTTE ha det til fremtidige avkom
5+0 i dag og håper dette går bra! 
Fikk også det rådet på forhånd. Hadde sånn litt over gjennomsnittet stor baby (53 cm og 3830 g), men brukte str 50 i et par måneder likevel, så skal iallfall ha str 50 klart.Denne gangen skal jeg ha små nok plagg. «Alle» sa jeg sikkert ikke engang behøvde str 50 og at 56 var lurest. Fikk en liten som svømte i 50.
Min var 50 cm og 3830 gramFikk også det rådet på forhånd. Hadde sånn litt over gjennomsnittet stor baby (53 cm og 3830 g), men brukte str 50 i et par måneder likevel, så skal iallfall ha str 50 klart.![]()
Så moro.Min var 50 cm og 3830 gram![]()