Minis første klesplagg

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Oh svake menneske!

6 uker i magen og har allerede fått sitt første klessett :knegg:

Tydeligvis sterk guttefølelse ja :laughing025

Vedlegg

• Screenshot_20191208_213448.jpg
    Screenshot_20191208_213448.jpg
    24,3 KB · Visninger: 135
:love7her har også minien fått sitt første antrekk

Vedlegg

• 2711DF5A-B570-4350-9C4C-749A1FFAFF2C.jpeg
    2711DF5A-B570-4350-9C4C-749A1FFAFF2C.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 120
Jeg har sortert og brettet alle babyklærne etter den kommende storebroren i kveld. Fikk for meg at det var høyst nødvendig. Det var rett før jeg begynte å pakke fødebagen når jeg fant alle de bittesmå klærne i størrelse 50 som vi brukte på sykehuset :hilarious: La de sammen i sett med body, bukse og sokker bare fordi.. som om de ikke skal vaskes i hvert fall en gang før de blir med på sykehuset :hilarious::wacky:

Jeg kjøpte mine første bodyer for 2 år siden... Fikk min første positive test nå i november :banghead:

Skulle ønske at jeg turte det. Tørr ikke gjøre noe før første ul i uke 18 :/ er livredd for å miste.

Blir vel å vente til tidlig ultralyd for å se om vi får se kjønn der som med datteren vår. Blir det jente så har vi masse fra før. Blir det gutt så må det shoppes. Men har allerede ullpledd oh koseklut klart og en bukse oh lue som jeg har strikket selv:love7

Her må det shoppes uansett, arvet videre klea etter guttungen siden det var lenge til jeg eventuelt skulle ha nr 2, men venter til etter OUL. :happy:

Blir vel å vente til tidlig ultralyd for å se om vi får se kjønn der som med datteren vår. Blir det jente så har vi masse fra før. Blir det gutt så må det shoppes. Men har allerede ullpledd oh koseklut klart og en bukse oh lue som jeg har strikket selv:love7
Tenker også å vente til etter OUL, for å se hvilket kjønn det blir. Har masse klær etter storesøster vi også :)
Men kan jo såklart kjøpe nøytrale farger, som okergult etc. Veldig mye fint på Lindex nå :love7

Vi har haugevis av gutteklær liggende, og noe uni, så kommer nok ikke til å kjøpe noe som helst nytt før kjønnet er klart :D

Har mye fra kommende storebror, men lille skal nok få litt nytt også. :) Er så mye mindre sikker på at det vil gå bra denne gangen, så venter nok en måned til iallfall.

Jeg skal bare kjøpe hvitt/grått/gult/grønt/brunt. Skal heller ikke denne gangen vite kjønn :)

Da jeg var gravid for 2 år siden kjøpte jeg en bamse etter positiv test. :) Og en ekstra julestrømpe av alle ting. :confused005:hilarious: Etter TUL kjøpte jeg den første bodyen, en bitteliten lysegrå body med ugler på... :love7

Jeg har samlet opp en del klær fra tantebarn og loppis siste året, men vi begynte ikke å prøve før oktober i år :angelic: Har også noen disneyplagg jeg kjøpte for flere år siden, bare fordi jeg MÅTTE ha det til fremtidige avkom :hilarious: 5+0 i dag og håper dette går bra! :happy:

Denne gangen skal jeg ha små nok plagg. «Alle» sa jeg sikkert ikke engang behøvde str 50 og at 56 var lurest. Fikk en liten som svømte i 50.

Denne gangen skal jeg ha små nok plagg. «Alle» sa jeg sikkert ikke engang behøvde str 50 og at 56 var lurest. Fikk en liten som svømte i 50.
Fikk også det rådet på forhånd. Hadde sånn litt over gjennomsnittet stor baby (53 cm og 3830 g), men brukte str 50 i et par måneder likevel, så skal iallfall ha str 50 klart. :)

Back
Topp