Minis aktivitet

Hulda

Forelsket i forumet
Noen som vet om babyen kan snu fra å ligge med rumpa til venstre til høyre, selv om hodet er festet...? Alså, kan de snu seg og endre posisjonen sin helt, selv om hodet er festet? Er i uke 40, og hittil har hun ligger fast med rumpa til venstre og beina i en sving opp til høyre - men nå er hun plutselig helt motsatt..!? Betyr dette at hodet ikke er festet? Jordmor mente det hadde festet seg "sånn omtrent", og skrev det var festet i helsekortet..
 
Her har småen ligget med hode festet noen uker men variere litt på hvordan resten av kroppen ligger.. Normalt ligger han ut mot venstre side men skjer ofte nok at han plutselig ligger trøkka uti høyre side :)
 
Jeg trodde ikke de kunne rotere når de var godt festa. Hodet er jo litt avlangt? Men vet ikke. Her var han ikke festet for en uke siden, bare nesten, og jeg er sikker på han har byttet side senest i dag:p Så kan jo oppdatere med om han er festet i morgen, tviler siden det er nummer to.
 
Eller de kan kanskje snu seg ved nakken uansett:p
 
Her har lille jenta festa seg, men er fortsatt som hun løper rundt i magen innimellom. Stort sett ligger hun med ryggen mot min venstreside, men hender seg hun slenger seg rundt og veldig ofte stikker det en rompe rett ut til høyre side av magen :P
Froskespark har jeg også kjent noen av. Plutselig to føtter som treffer samtidig på hver sin side av magen :P
 
Storebror snudde seg fra høyre til venstre og tilbake igjen to ganger på overtid. Nå festet han aldri hodet skikkelig så jeg er ikke sikker på hvordan det er om hodet er festet.
 
Å jeg fikk vite på fredag at hodet var festet, til min store overraskelse - men nå føler jeg hun ligger og kaver rundt og har 'kommet seg løs' hehe. Slitsomt
 
Lillebror ligger med hode til venstre og titter ned i gulvet. Ryggraden følger curven av ribbeina mine så rumpen til høyre og føttene spenner opp i ribbeina på høyre side.

TVERRLEIE.

Legen sa idag han vil bli født imorgen med beina først ut.
 
Glemte å spør om festing men hodet var ned og ryggen lå mot min høyre side som vanlig:p i dag kjenner jeg at jeg har rumpa på høyre side og beina på venstre.
 
Back
Topp