Minipillen ?!?

*Kula*

Elsker forumet
De det sånn at de 7 siste tabelettene på brettet (28 totalt) er sukkertøy? Å
Om man vil utsette mens så skal man rett over på nytt brett ?
Noen som har erfaring med det ? Pillen heter cerasette eller no sånnt

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du lest pakningsvedlegget?

Jeg har gått på cerazette, men husker ikke helt hvordan det var... Måtte slutte fordi jeg småblødde bare hele tiden.

Jeg går på det. De 7 siste er ikke sukkerpiller, men vanlige p piller som du må ta! Du skal ikke ha pause på de som med andre p piller, men begynne rett på nytt brett. ;)

Jeg går på det. De 7 siste er ikke sukkerpiller, men vanlige p piller som du må ta! Du skal ikke ha pause på de som med andre p piller, men begynne rett på nytt brett. ;)

Det var det jeg trodde, men var ikke sikker. :P

Fra felleskatalogen:

Ta tabletten til omtrent samme tid hver dag. Svelg tabletten hel med vann. Du kan få noe blødning mens du bruker Cerazette, men du må fortsette å ta tablettene som vanlig. Når en pakke er tom, må du begynne på en ny pakke med Cerazette den neste dagen - altså uten avbrudd og uten å vente på en blødning.

Usj, hadde håpa på å kunne "droppe" tante rød midt i ferien har aldri brukt sånne piller, pga at jeg ikke tåler de. Har brukt medisiner mot endometriose i noen år nå å ikke hatt mens på flere år. Bruker kun minipilla nå som prevangsjon mens jeg venter på å få operert bort livmora:) men tusen takk for svar :)

Usj, hadde håpa på å kunne "droppe" tante rød midt i ferien har aldri brukt sånne piller, pga at jeg ikke tåler de. Har brukt medisiner mot endometriose i noen år nå å ikke hatt mens på flere år. Bruker kun minipilla nå som prevangsjon mens jeg venter på å få operert bort livmora:) men tusen takk for svar :)

Du får mest sannsynlig ikke mensen. Min har nesten blitt borte. Kun blødninger et par ganger på flere mnd. :)

Back
Topp