MiniMin

Caramella

Babyjente 1 juni 2014
Sommerfuglene <3
Jeg er gravid! :love7


Jeg har termin 1 juni 2014.
Er ny her på forumet og skal bli mamma for første gang.

Vi fant ut at jeg var gravid i uke 5 av svangerskapet. Jeg ble veldig glad, og det gjorde min samboer også. Veldig spennende å bli foreldre for første gang.


Vi gleder oss :smiley-chores004
 
Gratulerer så mye! Jeg er også gravid for første gang. Med termin 9. juni 2014. :) Spennende tid vi har i vente!
 
Uke 14

November 26, var jeg på ultralyd. Fikk sett babyen godt for første gang. Hvordan babyen min beveget seg, snudde seg og hjerterytmen. Det var en magisk opplevelse.

ztgoax.jpg


Fantastisk :), men fikk dessverre ikke vite om det blir en liten jente eller en liten gutt.
Og jeg som gledet meg å strikke noe i rosa eller babyblå... det får jeg ikke gjort før kanskje neste UL?

baby20boy20baby20girl1.jpg
 
Uke 16
12.12.13 er 16 uker på vei. Jeg prøver å være positiv i svangerskapet, til tross for mye kvalme og migrene. Det er lite jeg orker når jeg er så kvalm. Har vært innlagt på Ullevål, men det er mye bedre å være hjemme enn på sykehuset. Idag var vi på ultralyd igjen. Vi fikk vite at vi får en liten jente.
baby-girl-clip-art-2.png


For en fantastisk god nyhet.
Nå kan vi begynne å handle inn småting til vårt lille skatt.
 
Uke 18

Ordinær ultralyd på Ullevål. 31.12.2013, kl. 08:00 skulle vi på OUL. Det var nyttårsaften. Stor glede til tross for mye kvalme. Jeg er en av de uheldige som er mye kvalm og kaster opp i tillegg til migrene. Jeg gleder meg som aldri før å bli mamma. Magen vokser og babisen vår er frisk og det er det viktigste.

2meyhwz.jpg
 
Uke 32

Da er jeg i litt bedre form igjen :) Je har vært litt uheldig når det gjelder svangerskapet. Hypermesis, å være i arbeid, samt mestre hverdagen med oppkast, kvalme og migrene, har satt sine spor. Jeg har dermed ikke orket å skrive noe innlegg. Men det har hjulpet og inspirert å lese andres innlegg her på forumet. Vår lille jente har det bra og det er det viktigste. Vi var nyllig på ultralyd i Uke 28, og fikk sett skatten vår. For en fantastisk opplevelse. Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker. Kjempefine bilder og veldig hyggelig lege.

001.jpg 002.jpg

Denne uken skal jeg pakke sykehusbagen til både meg og babyen.
Nå er det ikke mange uker igjen til vårt lille mirakel kommer til verden.

003.jpg
 
Back
Topp