Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg bærer min 4 åring på skuldra i dag når han er sliten, denne må da gjøre det bedre for meg å ha hsn der. At hsn sitter mye stødigere....??
Jeg mener den meisen ikke har noe i skogen å gjøre, da ville jeg har en fra Bergans e.l.Var på god morgen Norge for litt siden, viste forskjellige bæreutstyr. Mener di sa det var mest for mannfolk pga all vekt på skuldrene.....
Greit ungene ser bra men tenker feks i skogen er det jo ikke bra di er høyeste punkt sånn med tanke på greiner som stikker ut....
Takk for inspirasjon. Da skal ihverfall ikke jeg kjøpeJa. Ikke kjøp den. Evt kjøp min.
Skikkelig vondt i skuldrene av å bære. Utrolig ubehagelig. Barnet mitt er kun 10 kg. Jeg klarte 5 min før jeg hadde så vondt at den måtte rett av.
Jeg bruker mye bæresele og bæremeis og har aldri opplevd lignende ubehag.
Jeg visste ikke de hadde to til premieJeg har ingen erfaring. Satser på å vinne den i mai![]()
Jeg tenker det er et godt hjelpemiddel for småbarnsfamilier som ønsker å gå litt lengre turer. Er nok ikke meningen at barna skal sitte i meisen mange timer i strekk, men litt nå og da når barna blir litt slitne. Mange fedre bærer vel mye på skulderen uansett når de har med småbarn på tur!