Minimeis på godt og vondt

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
jeg ble frelst av tanken på å kjøpe minimeis i farsdagsgave etter å ha lest om den her, men kom til å tenke på om det ikke ble veldig tungt for skuldrene å bære. Sjekket derfor på bæregruppen på FB og der er det bare negative kommentarer.

Har noen her prøvd den?
Den skal ikke brukes på tur i skog eller inne, så når tenker dere at den skal brukes? :)

Jeg har til nå tenkt at den kan være fin når
Vi skal på f.eks IKEA, dyreparken eller sentrumstur i en eller annen by, men føler kanskje ikke behovet da kan forsvare prisen :(

Vi fikk minimeis i dåpsgave og vi har bare brukt den to ganger. Finner aldri situasjoner der den passer egentlig. Synd siden det er gave. :/

Nå vil hun uansett løpe rundt selv så her hadde det ikke vært aktuelt engang i dyreparken eller IKEA. Og hvor ofte er man der. Da vi brukte den kunne hun ikke gå, men vi har brukt Ergobaby 360 veldig mye.

Jeg hadde sikkert kjøpt den fordi den ser genial ut, og deretter angret etterpå fordi den "aldri" ble brukt.

Vi fikk minimeis i dåpsgave og vi har bare brukt den to ganger. Finner aldri situasjoner der den passer egentlig. Synd siden det er gave. :/

Nå vil hun uansett løpe rundt selv så her hadde det ikke vært aktuelt engang i dyreparken eller IKEA. Og hvor ofte er man der. Da vi brukte den kunne hun ikke gå, men vi har brukt Ergobaby 360 veldig mye.

Jeg hadde sikkert kjøpt den fordi den ser genial ut, og deretter angret etterpå fordi den "aldri" ble brukt.

Redd det ender slik hvis jeg kjøper den.. som er synd fordi det hadde vært en kul gave! Nå haster det å finne noe annet :p vi har ergobaby 360 og adapt og skal sikkert ha bæremeis etterhvert så den blir sikkert overflødig for den ene gangen vi reiser til dyreparken :(

Redd det ender slik hvis jeg kjøper den.. som er synd fordi det hadde vært en kul gave! Nå haster det å finne noe annet :p vi har ergobaby 360 og adapt og skal sikkert ha bæremeis etterhvert så den blir sikkert overflødig for den ene gangen vi reiser til dyreparken :(
Hva med å finne noe på etsy.com? Nøkkelring med gravering eller et smykke hvis noen har en enklere gubbe enn jeg på sånne "pynteting". :p

Sist kjøpte jeg en kopp med verdens beste pappa.

Men errrh. Det er til farsdagen?? :p Kanskje for dårlig tid å bestille da! :(

Vi har en men skal ikke bruke før 6 måneder, når hun definitivt kan sitte selv. Pappaen skal bruke den i skogen og når det ellers passer :) Han gleder seg til perm for å si det sånn :D

Hva med å finne noe på etsy.com? Nøkkelring med gravering eller et smykke hvis noen har en enklere gubbe enn jeg på sånne "pynteting". :p

Sist kjøpte jeg en kopp med verdens beste pappa.

Men errrh. Det er til farsdagen?? :p Kanskje for dårlig tid å bestille da! :(

Til farsdagen ja, så nå sliter jeg endel med å få tak i gave! Og ikke minst hva jeg skal gi! Alternativer var klær til han fra nøstebarn, men har ikke tid til å reise inn til Oslo og vet ikke om posten rekker frem

Til farsdagen ja, så nå sliter jeg endel med å få tak i gave! Og ikke minst hva jeg skal gi! Alternativer var klær til han fra nøstebarn, men har ikke tid til å reise inn til Oslo og vet ikke om posten rekker frem
Jeg bestilte farsdagsgave fra Nøstebarn forrige tirsdag og det kom i postkassa på torsdag - så det går sannsynligvis bra hvis du bestiller i starten av uka nå:)

Back
Topp