Jeg syns Minimeis G4 ser så praktisk ut, men lurer på hva folk syns om den. Jeg ser flere forum der ute som kommenterer den, men jeg syns ofte forumene sklir ut og folk uten erfaring med Minimeisen foreslår andre gode løsninger. Jeg er selv veldig glad i bæresjal og bæresele, men som høygravid mor med en unge på ett år som elsker å bli båret (og sitte på skuldrene), tenker jeg en Minimeis hadde vært praktisk. Jeg kan rett og slett ikke bære henne i front, og bæremeisen vi har sitter ikke godt om dagen. Når lillebror kommer tenker jeg at jeg kan ha lillebror i bæresjal mens storesøster sitter på skuldrene i Minimeis, f.eks. Om det funker får vi se, men poenget er at det kun er Minimeis jeg ønsker hjelp med i denne tråden 
Så altså; hva er din personlig erfaring med Minimeis? I hvilke(n) sammenheng ble den brukt? Ble/blir den brukt mye/lite? Hva er grunnen til at du liker/ikke liker den.
Så altså; hva er din personlig erfaring med Minimeis? I hvilke(n) sammenheng ble den brukt? Ble/blir den brukt mye/lite? Hva er grunnen til at du liker/ikke liker den.