Minimalles veg til baby❤️

Spennende med første UL time bestilt :)
Håper de kan ta deg inn til hcg måling snarest. :)
 
4+0

Fikk beskjed av legen at jeg fikk komme inn og måle hcg idag og på mandag:D
Legger ved dagens test fra make sure❤️
 

Vedlegg

  • 923C96A0-0C19-4A46-9555-B30934571CBD.jpeg
    923C96A0-0C19-4A46-9555-B30934571CBD.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 94
PP5 - CD35 - 13DPO - Uke 3+6

Legger ved bilde av kveldens test❤️ Make sure-testene kom i posten i dag, så gleder meg til å begynne å bruke de i morgen:D

Bestilte en time til privat TUL når jeg er 6+3, før alle timene blir tatt, og håper jeg slipper å avbestille den:smiley-angelic001 Sendte også en beskjed til legen om jeg kan få komme inn til hcg-måling, så lenge de har tid til det, så får se hva de svarer:)

SÅ spennende å følge deg fremover siden vi ligger såpass likt i "gamet" :D Jeg har lurt på dette med å få til en tidlig time med lege eller jordmor, men da mest for en prat. Men virker som det er vanskelig å få til i disse tider... Går du privat for å få TUL?
 
SÅ spennende å følge deg fremover siden vi ligger såpass likt i "gamet" :D Jeg har lurt på dette med å få til en tidlig time med lege eller jordmor, men da mest for en prat. Men virker som det er vanskelig å få til i disse tider... Går du privat for å få TUL?
Godt å ha noen i samme situasjon å snakke med:happy: Jeg skal tilbake til lege på mandag for ny hcg-måling og håper å få noen ord med legen min da. Tenker også å høre om mulighetene for å bli henvist til TUL, siden jeg mistet sist. Ellers har jeg bestilt privat som jeg tenker å beholde om jeg ikke blir henvist:)

Jeg skal også sende mail til jordmor etterhvert, men jeg tror ikke jeg får noen samtale der før tidligst etter uke 8.
 
Godt å ha noen i samme situasjon å snakke med:happy: Jeg skal tilbake til lege på mandag for ny hcg-måling og håper å få noen ord med legen min da. Tenker også å høre om mulighetene for å bli henvist til TUL, siden jeg mistet sist. Ellers har jeg bestilt privat som jeg tenker å beholde om jeg ikke blir henvist:)

Jeg skal også sende mail til jordmor etterhvert, men jeg tror ikke jeg får noen samtale der før tidligst etter uke 8.

Skjønner, da får du sikkert spurt litt ja :) Håper du får henvisning! Hvorfor skal du dit for å måle hcg?
 
4+0 og jeg har kommet til 5. svangerskapsuke. IKM i morgen:nailbiting:
Kveldens test 14dpo❤️
 

Vedlegg

  • 7E9E9164-1651-4222-8711-AD39ABC45F71.jpeg
    7E9E9164-1651-4222-8711-AD39ABC45F71.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 76
4+1

Livredd for at jeg skal finne blod hver gang jeg går på do! Dette blir ei tøff uke til jeg har passert 5+1, som er da jeg begynte å blø sist.

Har fremdeles ømme pupper, veldig tørst på kveldstid, litt vond rygg og kjenner på litt kvalme idag:yuck:
 
Åh, det må være verdens diggeste følelse og få den testen der nå! Gratulerer SÅ masse!
Hva er det neste "delmålet" ditt?:Heartred
Helt fantastisk! Tusen takk:love017 Det neste er å få 3+ på digital og passere 5+0/5+1, som sies og være grensa for kjemisk og når jeg mista sist:) Det blir ei lang uke, men jeg har en god følelse❤️
 
4+3

Begynner å få litt halsbrann:wtf: Skal snart dra til legen for å måle hcg igjen. Spent på når jeg får svar på den fra fredag:)
Bilde av dagens make sure-test og testerekka med vanlig babyplan frem til i går:)
 

Vedlegg

  • E49E27AA-2CF1-4DA2-A6FB-07128C936885.jpeg
    E49E27AA-2CF1-4DA2-A6FB-07128C936885.jpeg
    19,2 KB · Visninger: 75
  • 7131DFBC-3C10-4A1F-8A74-DDA8822C8EF0.jpeg
    7131DFBC-3C10-4A1F-8A74-DDA8822C8EF0.jpeg
    50 KB · Visninger: 78
åå herligfred så gøy å titte innom her i dag:Heartred håper denne pp går samme vei som din, ettersom at vi er i lik situasjon med kjemisk sist pp
 
Skjønner, da får du sikkert spurt litt ja :) Håper du får henvisning! Hvorfor skal du dit for å måle hcg?
Så på terminlista at du holder til i Trondheim du også, hadde vært kjekt å følge hverandre og kanskje møttes i virkeligheten også om det blir terminspirer på oss begge:happy: Jeg har iallefall ingen venner med graviditet i tankene enda :p
 
Back
Topp