Minimal renselse

mammaanni

Blir kjent med forumet
Blødde lite etter fødsel. Etter en uke var det nesten helt stopp. Kom litt blankt slim da. Så plutselig en natt masse blod en gang. På dag 14 ca. Tenkte det var skorpen som løsnet da. Men var hos legen samme dag og tok ultralyd. Stod en del blod igjen i livmoren så hun og ville ha meg inn igjen over helgen for å sjekke om det har minket. Har ikke blødd noe siden i går natt når det kom mye. Så er ganske stresset og redd for hun snakket om sykehus og utskrapning.. To uker siden fødsel i går. Er ikke dårlig bare litt slapp. Så tok crp, blodtrykk og urin. Alt fint. Tok også jernlager, blodprosent og b12 får svar på de over helgen. Bør jeg være bekymret for infeksjon? Ikke feber og ikke lukt, litt murring innimellom men hadde ekstreme etterier så dette er ingenting i forhold.
 
Jeg er på dag 5 og blør nesten ikke nå. Kommer bare noen koagler når jeg tisser o_O blødde bare 150 ml under fødsel også. Med de to forrige blødde jeg mye mer tror jeg. Du får si ifra hva legen finner ut.
 
Jeg er på dag 15 nå og blør fortsatt som når jeg har mensen. Hadde utskrapning etter dag 6, hadde endometritt og blodforgiftning. Hadde før det masse koagulert blod som kom ut. Mistet rundt 400 under fødselen.
 
Jeg er på dag 5 og blør nesten ikke nå. Kommer bare noen koagler når jeg tisser o_O blødde bare 150 ml under fødsel også. Med de to forrige blødde jeg mye mer tror jeg. Du får si ifra hva legen finner ut.
Jeg blødde 500ml under fødsel. Hadde ikke legen tatt ultralyd så hadde jeg jo trodd jeg var ferdig nå. Men stresser med at jeg vet det er blod inni der som ikke kommer ut.
 
Jeg er på dag 15 nå og blør fortsatt som når jeg har mensen. Hadde utskrapning etter dag 6, hadde endometritt og blodforgiftning. Hadde før det masse koagulert blod som kom ut. Mistet rundt 400 under fødselen.
Ble du dårlig siden du måtte ha utskrapning?
 
Jeg blødde mye i tre dager, så mens i en uke så bare spotting. Spotter litt noen dager fortsatt, kjempelite, vet nesten ikke om jeg kan kalle det spotting en gang. 4uker og 3dager siden. Men synes det er rart, for blødde mye mer med første. Og blødde i 6uker så jeg måtte bruke bind. Riktignok normal etterhvert. Men nå har jeg brukt truseinnlegg en stund. Husker sist at første mens var stor også, så gjør det noe at det er igjen blod så lenge morkakerestene er ute?
 
Jeg blødde mye i tre dager, så mens i en uke så bare spotting. Spotter litt noen dager fortsatt, kjempelite, vet nesten ikke om jeg kan kalle det spotting en gang. 4uker og 3dager siden. Men synes det er rart, for blødde mye mer med første. Og blødde i 6uker så jeg måtte bruke bind. Riktignok normal etterhvert. Men nå har jeg brukt truseinnlegg en stund. Husker sist at første mens var stor også, så gjør det noe at det er igjen blod så lenge morkakerestene er ute?
Tror legen var redd det skulle bli infeksjon. Men i ettermiddag etter en gåtur begynte jeg å blø en del igjen. Så nå håper jeg kroppen ordner opp selv. Har litt murring men ikke veldig vondt, så håper ting har ordnet seg til legetime på mandag.
 
Back
Topp