Minimal blødning

Bkno3955972

Første møte med forumet
Jeg er 6+1 i dag og oppdaget såvidt en liten antydning til blod etter jeg hadde vært på toalettet i stad. Fargen var lys lys beige. Blir selvfølgelig veldig bekymret. Noen som har erfaring med noe lignende? Har i tillegg følt at nedre del av magen liksom har vært i "strekk" i dag..

Jeg har det. Og for meg så har det ikke endt godt. Men jeg vet at det er mange her inne som har opplevd blødninger og det har gått bra.

Jeg har blødd noen ganger ila dette svangerskapet, og den ene gangen begynte det med sånn beige utflod. Den gangen ble det aldri frisk blod, men det ble sterkere farget. Har hatt friske blødninger også. Alt står fint til med lille, var på ul 7+1 og 9+0.

Jeg har også hatt noen småblødninger med friskt blod og tidvis brun utflod. På UL var det en perfekt liten reke med sterke hjerteslag :Heartred jeg fikk beskjed fra legen at så lenge det ikke er store mengder og takvise smerter så gikk det som regel fint.

Sniker fra juliforumet. Hadde samme type utflod som deg for to dager siden og i går var den mørk brun. Er 6+4 i dag. Når har du termin?

Har foreløpig termin 30.juni. Var på tidlig UL i går og alt stod bra til!:) Det er visst veldig vanlig å små-blø i starten, da det er mange ting som strekkes og forandres inni der:) Så lenge det ikke blør som en vanlig mens ville jeg slappet av:)

Back
Topp