Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi brukte tidlig. Fikk beskjed på apoteket at det var ok.Ja, stemmer. Men hvordan skal jeg tolke det?
kan fint brukes på mindre, den har kun lokal virkning, og ikke en farlig virkning hellerJa, stemmer. Men hvordan skal jeg tolke det?
Bare husk på det kan ta et par dager før du får skikkelig effekt.Takk for hjelpen. Da skal vi prøve det i dag
Sjekket for låsning eller noe? De kan skrike på seg låsninger :/ det gjorde min lille stakkar (melkeproteinallergi). Kiropraktor og fysio kan hjelpe. Massere magen til baby med litt olje i sirkler, sånn kolikkmassasje? Å ligge til brystet hud mot hud med et lett teppe over seg kan også virke beroligende. Evt fennikelte:Takk for svar alle. Vi er på dag 3 med minifon, men merker ikke noe spesiell bedring. I går kveld var det ny skrikerekordmen vi avventer noen dager til.
Helsesøster sa også til oss at vi kunne bruke minifon nå. Men jeg har forstått at vi ikke bare skal stole blindt på de helsesøster sier også. Har fått noen villedende råd før.
Kan man gi Minifon til Spedbarn på 14 dager med luftsmerter? Ev. Hvor mye? I pakningen står det bare at barn på 3 mnd skal ha 10 dråper før hvert måltid.
Sjekket for låsning eller noe? De kan skrike på seg låsninger :/ det gjorde min lille stakkar (melkeproteinallergi). Kiropraktor og fysio kan hjelpe. Massere magen til baby med litt olje i sirkler, sånn kolikkmassasje? Å ligge til brystet hud mot hud med et lett teppe over seg kan også virke beroligende. Evt fennikelte:
![]()
Det har ingenting for seg, det er sånn babyer er pga umodent tarmsystem.
Massere magen, beveg på bena hans/hennes, pass på å rape godt under og etter måltidene.
Det går over etterhvert!![]()