Minifom ved luftsmerter

Mammatilto<3<3

Glad i forumet
Novembergull 2017
Noen som har hatt positiv effekt ved bruk av minifom ved luftsmerter hos baby? Lille sliter en del med luftsmerter så tenkte jeg skulle prøve, men hadde null effekt da vi prøvde på storesøster da hun slet med det samme. Så hadde vært morsomt å høre om det faktisk har fungert for andre?
 
Sniker fra september: nope. Null effekt.
Men er liksom en av tingene man "må" prøve for å kunne si at man har prøvd alt når man snakker med profesjonelle.
 
Sniker fra september: nope. Null effekt.
Men er liksom en av tingene man "må" prøve for å kunne si at man har prøvd alt når man snakker med profesjonelle.
Det var det jeg var redd for. Har vært på apoteket og kjøpt det nå så gir det en sjans, men har ikke store forventninger.
 
Hadde null effekt på storesøster her også..
 
Det var det jeg var redd for. Har vært på apoteket og kjøpt det nå så gir det en sjans, men har ikke store forventninger.
Lykke til! Er man desperat så prøver man jo alt. Har dere ikke alt vært hos manuellterapaut anbefaler jeg det. De har noen teknikker og øvelser som lindrer.
 
Lykke til! Er man desperat så prøver man jo alt. Har dere ikke alt vært hos manuellterapaut anbefaler jeg det. De har noen teknikker og øvelser som lindrer.
Tusen takk:) og takk for tipset! Det har vi ikke prøvd.
 
Det hjalp på både storesøster og nå lillesøster. Får ikke virkning med en gang, men etterhvert utover dagen :) Eller så har du semper dråper eller malt.
 
Har faktisk hatt litt effekt denne gangen her. Fra å ha en bæsjebleie hver 4-7. dag, bæsjer han nå 5-6 bleier i døgnet. Han får fremdeles knip så han er ikke helt kurert, men virker mye mer fornøyd :)
 
Vi har hatt effekt når han var mindre. Nå er han snart ti uker.

Det Kom masse promp etter vi gav. Hun på apoteket sa at vi skulle gi 8-10 dråper ved BEHOV før mating... men Hs sa at vi måtte gi før hvert måltid for å ha effekt.... vi han kun gitt ved behov.

Nå har vi ikke gidd på en stund.
 
Har fungert veldig bra for oss. Merket bedring med en gang. Hadde en dag hvor vi nesten ikke ga dråper og da var hun mye mer plaget.
 
Nå har vi hatt ett veldig dårlig døgn, med masse gråting så har desverre mistet troen på at dette hjelper. Hjalp litt de første to døgna før han gikk tilbake til masse skriking igjen..
 
Gir dokker alltid før måltid? Æ huske det ikke før etter hu har spist som regel [emoji85]
 
Gir dokker alltid før måltid? Æ huske det ikke før etter hu har spist som regel [emoji85]
Har gitt før hvert måltid ja, men nå har jeg sluttet å gi og da har han faktisk blitt roligere. Virker nesten som om han fikk motsatt effekt av minifomen :eek:
 
Back
Topp