Minifom, kan det gies ubegrenset?

mor i danmark

Elsker forumet
Kanskje ett litt mindre intelligent spøsmål...men...jeg har selvfølgelig kastet esken den ble kjøpt i..
Vet at det er reseptfritt, men når junior har sine økedager..må det gies ca 15-20 gang om døgnet, for dere som har beholdt esken, står det noe om evt begrensninger??

På forhånd tusen takk til den som gidder å ta seg tid....[;)]

Leste den "bruksanvisningen" i går,men hev den etterpå. Men kan ikke si at jeg husker at det stod noe om begrensninger, annet at om barnet ikke ble bedre i løpet av 2-3 dager eller hva det var så skulle lege kontaktes!

Det husker jeg også at det stod...men ellers veldig lite annet....[8|]
Men tusen takk[:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

jeg syntes ikke minifom fungerte på Robin jeg. Akkurat som det bare smurte munnen hans. Skjønner ikke hvordan den lille mengden skal kunne gjøre så mye i tarmen[8|]

Vi begynte mandag til Mathias, og tro dere meg det virker!!!!
Han sov endelig i hele natt(- tre amminger da+ 2 bleieskift)men uten gråt....for en drøm, var endelig helt ok å stå opp kl 08 når mamma hadde fått sovet en 6-7 timer[:D]
Gir du det med skje eller?? Vi dytter skjeen forsiktig inn i munnen slik at han blir nødt til å svelge det unna, drar for å få med det hele skjeen forsiktig over gummene, han klager slett ikke, mammas dyktige gutt!!![:)] 

jeg slutta med minifom i går og gir en teskje med fennikkelte i stede... ser ut som å hjelpe Caroline bedre[:D]

Back
Topp