Minibønna mi*UL*

*Minibønna*

Forumet er livet
Vært til legen, funnet ut hvorfor jeg blør, det er inni livmoren, og det går som regel bra, noe økt sjangse for SA, men dte såg veldig bra ut, og blødningene ville nok gi seg rund uke 12-14

Vi fikk se på UL blodet som faktisk fløt rundt forstersekken[&:] viste ikke at man kunne se slikt. Jeg såg egentlig bare noe svart, men mannen skjønte hva de viste han[8D]

Minibønna beveget masse på seg og var riktig så aktiv inni der

Bilde kommer

Jeg jobber med saken*haha*

Må se om jeg får fikset det etterpå!

jeg vil og se minibønna :D

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Går som regel bra[:)]
Hvor stor blodansamling hadde du?
Jeg hadde det sist svangerskap og da sluttet jeg å blø rundt 13 uker

Det vet jeg ikke, legen bare sa at det er blod i livmoren og at det vilel stoppe når sekken og forsteret var så stort at det pressa mot blødningen..Jeg fikk se en lomme med blod, de sa det var litt, men de er så sparsom med inforn på den klinikken jeg går på, de hadde vist sett dette sist uke også, men ikke sagt noe til meg???[8|]

**Mystery**: DEt ble jo ENORMT, var bare iphone bilde

Gratulerer så masse med overstått UL[:D][:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Går som regel bra[:)]
Hvor stor blodansamling hadde du?
Jeg hadde det sist svangerskap og da sluttet jeg å blø rundt 13 uker

Det vet jeg ikke, legen bare sa at det er blod i livmoren og at det vilel stoppe når sekken og forsteret var så stort at det pressa mot blødningen..Jeg fikk se en lomme med blod, de sa det var litt, men de er så sparsom med inforn på den klinikken jeg går på, de hadde vist sett dette sist uke også, men ikke sagt noe til meg???[8|]

**Mystery**: DEt ble jo ENORMT, var bare iphone bilde

Min var på 3,5 cm den gangen husker jeg.
Men er jo ikke sikkert alt kommer ut heller.Kan dampe vekk der inne også.
Merkelig de ikke sa noe om det sist[8|]Hadde jo vært greit for deg å vite at det kunne komme blod og hvor det da kom fra.
Dette går bra kjære deg[:D]

Ja veldig merkelig[8|]

Ja det er vel normalt med slike blødninger seom det? er dette det de kaller hematom i livmoren? fikk jo alt på engelsk vet du[8D]

vil se bilde haha

Eg må finne ny løsninger, var jo DIGERT!

Jeg vil å se bilde...[:D]
grattis med vellykka UL![;)]

Gratulerer med vel overstått ul, så ekkelt med blodet rundt der, men dette går jo bra. Forsvinner nok av seg selv. Gleder meg til å se bilde, rakk ikke se det digre.. [:D][:D][:D] Nyte dagene og ta det med ro nå da [;)][;)][;)] Kan jo ikke skade [:D]

Back
Topp