Mini..

lenamamma90

Elsker forumet
Har blitt e skikkelig ramp !! når han ligger på stellebordet og jeg skal bøye meg ned for å hente bleie så sparker rampungen etter meg ! [8D][8D] I dag så bøyde jeg meg litt ned mot han før og gjøre borte-bøø, når jeg fjerna hendern fikk jeg servert en liten for rett i fleisen [8D][8D] hahah, jeg holdt på å le meg ihjæl [:D][:D]

Han kan vertfall å få mamman sin til og le !

Hahaha, ja det er morsomt å sparke og slå for tiden her også ;p

Søte Lucas <3

ORIGINAL: lillebebis

Hahaha, ja det er morsomt å sparke og slå for tiden her også ;p

Søte Lucas <3

ja, sterk er han også :P sitter med halve håret mitt i handa når han lugger[8D]

huff, ja har merka det jeg nå også, at og smelle til oss med armer , bein og alt i nærheten er hysterisk morsomt for tidn[:D] Rare småtroll.. bare no dritt at de er så sterke, gjør vondt jo :(

Haha, så bra! Det er noen ganger det bare ikke går an å la være å le... [8D][;)]

ORIGINAL: Lussa88

huff, ja har merka det jeg nå også, at og smelle til oss med armer , bein og alt i nærheten er hysterisk morsomt for tidn[:D] Rare småtroll.. bare no dritt at de er så sterke, gjør vondt jo :(

Sinnsykt sterke ! han he lurer meg med at han skal kose med meg, åsså kliper han tak (haha ofte tar han tak i ørene mine å tydligvis prøver å sluke hele hode mitt[8D]) ! både jeg og sambo har klore merker i ansiktet etter han[8D]

Back
Topp