Mini tar virkelig for seg!

FRK John Deere

Forumet er livet

I går kveld satt storebror ved kjøkkenbordet å spiste. Bestefaren hadde kjøpt litago til han som han koste seg med. mens jeg og mini(trodde jeg) rydda stua for leker hørte jeg et splæsj og hylskrik fra storebror.. da hadde mini krøpet til kjøkkenet, reist seg opp og tatt koppen med litago og hellt over seg :P   Selv skrek han ikke, bare svelgte unna og smilte.. ble jo heldusj på den karen..

Så i dag fikk storebror spise på stua til barnetv, ei skive med nugatti. (høres ut som vi lever meget usunnt, men sliter med å få mat i storebror så da må vi ty til syltetøy å nugatti til tider..) Uansett, plutselig, mens jeg pakker inn maten flirer mini og så setter storebror i et skrik.. da hadde han hevve seg over brødskiva hans, sto med hver ahalve skive i nevvene og hadde nugatti all over! storglisa.. 

Å så jeg som er helt nazi på at han ikke skal ha noe sukker og dritt før han er året å vel så det.. jaujau.. er vel på tide å gi etter, siden han går over alt for å smake på det meste nå :P 

arti liten skrue det der.. storebror måtte forresten ringe bestefar å klage på oppførselen til lillebroren.. storgråt for den spillte litagomelka.. hahah! 

Haha, så herlig han er ;D

Morsomt å terge storebror og enda bedre når han får smake noe godt ut av det også ;D

OlliBolli skrev:
Haha, så herlig han er ;D

Morsomt å terge storebror og enda bedre når han får smake noe godt ut av det også ;D

haha, sign!:D

Så søte de er da! Litt morsomt at det er lillebror som er den " slemme" :p

Back
Topp