Mini slutter i barnehage...

moccamor

Blir kjent med forumet
Lurer litt... Mini skal bytte bhg, og har derfor siste bhg-uke neste uke. Er det vanlig å gi gave til personalet/avdelingen? Evt hva?
Har tenkt på om jeg skal kjøpe noe, feks en fruktkurv(skal vel helst ikke ha noe godteri) de kan kose seg med siste uken. bedre forslag?

tja hvorfor ikke, du kan jo ta det opp med de, hvis du synes det er vanskelig... trenger jo ikke å være sånn kjempeoverraskelse til de...

Som barnehageansatt setter man pris på en liten oppmerksomhet når barn slutter, d taes som et tegn på at man har vært fornøyd m barnehagen og en liten takk for seg:) syns fruktkurv høres ut som en god ide. En ting som også er mye brukt i vår barnehage er å gi en bok hvor man har skrivi en liten hilsen inni.

Jeg jobber i barnehage og vi synes det er veldig koselig å få gaver når baret slutter. Da vet vi at vi har gjort en god jobb og at dere setter pris på det vi gjør :). Fruktkurv er en fin ide. Andre tips: Blomster (i potte så står det lenger), små pynteting, krem/ håndkrem, konfekt. Kjekt om det er et lite kort med noen ord om hva dere kommer til å savne med barnehagen. Jeg har enda kort fra barn som sluttet for flere år siden på kjøkeskapet mitt! Det setter verfall jeg pris på

Takk for gode tips! Vi har vært veldig fornøyde, så er litt vemodig å slutte...

Da synes jeg du skal ta med noe til personalet :) Det settes stor pris på! :)

sign :)

MiniMe12 skrev:
Som barnehageansatt setter man pris på en liten oppmerksomhet når barn slutter, d taes som et tegn på at man har vært fornøyd m barnehagen og en liten takk for seg:) syns fruktkurv høres ut som en god ide. En ting som også er mye brukt i vår barnehage er å gi en bok hvor man har skrivi en liten hilsen inni.

Back
Topp