mini-sats

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg tenker å starte opp på SATS igjen, men jeg er ikke glad i saltimer, da jeg trener mest tung styrke. Kondisjon tar jeg som oftes ute i det fri. Jeg har aldri brukt Mini-SATS, og synes det virkelig skummelt å leven en liten baby der med folk jeg ikke kjenner, selv om jeg tenker å gjøre det når mini sover. Er jeg veldig hønemor eller? :-P

Hehe, nå kan jeg bare snakke for min egen del, og synes ikke det er feil at andre gjør det. Men jeg hadde ikke klart å gjøre det, så jeg syns ikke du er hønemor!

Hei! Jeg har tenkt på det samme selv. Har ikke prøvd minisats enda men tror ikke har problemer med å levere henne der. Mitt problem er vel at lillegull sover ikke med mindre man triller/bysser/ligger på meg på dagtid, så jeg har ikke orket for jeg tror hun våkner med en gang jeg har levert henne! :P

Samme tenker jeg, kjedelig å bli hentet med en gang fordi bebisen våkner. Men jeg har vært på flere "strong mama" timer hvor man tar med babyen inn. Genialt :)

Samme tenker jeg, kjedelig å bli hentet med en gang fordi bebisen våkner. Men jeg har vært på flere "strong mama" timer hvor man tar med babyen inn. Genialt :)
Ja det hadde vært noe for meg, men det har de ikke her hvor jeg går! :( jaja! Får bli trilletur og støttemedlem her!:D

Før fødselen tenkte jeg at det ikke var noe problem å levere mikro på barnepass, men nå tror jeg ikke at jeg tør ;) Så ble jeg hønemor likevel ;)

Det er ikke noe problem å levere ungen på barnepassen hvis man bare planlegger litt. Jeg legger f.eks treningen til et tidspunkt hun sover på, så triller jeg ned og setter vognen der og lar henne sove videre. Om hun skulle våkne så holder jeg meg inærheten slik at jeg hører om hun gråter. Det er jo ikke slik at man forlater dem der og at de blir håndtert villt av fremmede. Det velger man jo selv. Det er jo mer at noen holder øye med dem enn noe barnepass, ihvertfall i den alderen de er i nå.

I morgen skal jeg prøve minisats! Tar m vogna og triller henne i søvn før timen begynner! Så har jeg m vippestolen som hun kan sitte i om hun våkner til mamma er ferdig! Hehe! Så en annen baby i vippestol som ble passet på i dag så det skal nok gå fint!
Før man vet ordet av det skal jo de små begynne i bhg så vi må bare øve på det! Hehe! :-)

sniker litt. Jeg har lillemor på mini-sats npr jeg trener, nog både jeg og lille er superfornøyd!!! Ho er blitt ni mnd nå da, så litt eldre enn din, men de er veldig flinke de som er på minisats, og de har alt tilrettelagt for at det skal være best mulig for både mor og barn :-)
Lykke til!:):)

★☆★duppedingsen★☆★

I morgen skal jeg prøve minisats! Tar m vogna og triller henne i søvn før timen begynner! Så har jeg m vippestolen som hun kan sitte i om hun våkner til mamma er ferdig! Hehe! Så en annen baby i vippestol som ble passet på i dag så det skal nok gå fint!
Før man vet ordet av det skal jo de små begynne i bhg så vi må bare øve på det! Hehe! :-)
har de ikke vippestoler på mini-sats fra før da? Så du slipper å ta med din egen mener jeg. :-) Det har de her hvertfall, men mulig det er forskjell fra by til by...?

★☆★duppedingsen★☆★

har de ikke vippestoler på mini-sats fra før da? Så du slipper å ta med din egen mener jeg. :) Det har de her hvertfall, men mulig det er forskjell fra by til by...?

★☆★duppedingsen★☆★

Får man lov å ha barna i vippestol inne på treningsområdet? Høres lovende ut det du skriver over her da, takk for svar! :)

Skal finne ut av dette i morgen i hvert fall så kan jeg oppdatere dere!:D Bør kanskje begynne med dette nå før hun bli eldre da hun kanskje blir mer mammadalt kan jeg frykte :P
Godt mulig de har en vippestol det fra før! Tar med i tilfelle og lar den ligge i bilen om de har :-):-)

Hmm, tror det er vippestol inne på minisatsen hun mener. Det var der jeg så en baby med vippestol i hvert fall.

Leste pånytt og ser nå det var det hun skrev ja :p Takk ;) Bare lurte siden det hørtes litt utrygt ut :)

Jaggu hadde de tre vippestoler stående!:P Reine barnehagen det der! Hehe:P
Det gikk forsåvidt greit! Problemet var vel at de andre barna skrek og herjet slik at Elea kvapp og begynte å hylgråte!:P Dette skjedde to ganger så måtte jeg komme og trøste! :-)
Litt blandede følelser om minisats, tror hun koste seg, men jeg synes det var litt for mange barn der. Kanskje hun har det bedre hjemme hvis tanten eller mormoren hennes kan passe litt, frem til hun er litt eldre:-) Evt prøve om formiddagen (hvis jeg kommer meg opp av sengen tidsnok :P )

Back
Topp