mini pc

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvordan mini pc har dere? og hva anbefaler dere?

og sefølgelig farge da?? jeg vil ha brun men finner det ikke[&o]

Jeg har Acer 1410. Ble anbefalt dette av flere jeg kjenner som er gode på data, det var den som passet mitt bruk best. [:)]
Jeg bruker den hovedsakelig til skole og nettsurfing, den er ikke noen pc til å installere og spille spill på etter det jeg har hørt (SIM's og sånt).
Men batteritiden er utrolig bra, og kan bruke den mye før den må lades igjen. [:)]

Min mini-pc er hvit, da det var det eneste de hadde igjen da jeg skulle kjøpe den. Ville helst ha rød, men jeg er egentlig veldig fornøyd med min hvite også! [:D]

HADDE en HP minipc.. Crap crap crap!!!! gikk fort tilbake til normal str [:)] Min er sølvgrå.

Var ikke noe feil på den, likta bare ikke mini dataene veldig godt. Ikke var det cd rom og jeg syns de gikk tregere enn vanlig str, var vanskelig og se film på den.. Ja, jeg er ikke noe mini jente [:D]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Har en rosa acer aspire one [:D]

er denne bra eller?? hatt noe problemer med den??

Jeg har hvit aspire one, aldri hatt noen problemer. Hatt den i litt over 1 år nå. Og den er i bruk hele tida nesten[:)]

Jeg hadde en Aspire one rød (10,1")- var knall fornøyd, men den tålte ikke å bli klappa hardt igjen [8D]

har en hvit HP 12,1"
den er liten, men ikke for liten syns jeg[:)]

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PADV21120EO/hp-pavilion-dv2-2230

ORIGINAL: snuppis!

Jeg har Aspire One i blå [:)]

samme her bare min er hvit [:)]

Back
Topp